• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

×broederschapsavonturen

De gein is dat Billie is begonnen met die sheet en ik hem verder zo heb aangepast voor wat ik tot op dat moment kon.
Als eigenaar kan hij zelf de beveiliging verwijderen maar dan kan iedereen overal bij en dus die bladen omzeep helpen.
Ik kan echter zijn bladen niet meer doen omdat ik genoeg heb aan de BS waar in ik speel en door een NAH is die extra druk mij teveel.
ja dat weet ik Bor ben er onder tussen dan de getallen. maar laat die maar zitten het kan ook met de vorige alleen kan ik die blauwe balk niet boven in zeten dan is de formule ook weg dus dat moet ik nog uit vogelen.
 
een vraag las: Deze ronde gebruikt de nieuwste versie, versie F van de avonturenkaart. geen idee wat ze er mee bedoelen.
maar de totaal aantal van alle fases klopt niet bij de brouwerij staat 108+31+56=147 ik heb het 3x na geteld maar ik kom op 195 en er staat 147
en zo zijn er meer die wat anders aangeven. hoe kan dat?
 
Deze ronde gebruikt de nieuwste versie, versie F van de avonturenkaart. geen idee wat ze er mee bedoelen.
Er zijn meerdere avonturen. De kaart is elke keer hetzelfde, maar wat er gevraagd wordt en hoeveel verschilt tussen de versies.

maar de totaal aantal van alle fases klopt niet bij de brouwerij staat 108+31+56=147 ik heb het 3x na geteld maar ik kom op 195 en er staat 147
en zo zijn er meer die wat anders aangeven. hoe kan dat?
Wat als je de uitleg rechts ervan nog even meepakt?
Gems April 2021 Adventure zei:
*NOTE: Values for ALL are lower than the sum of all paths for badges used in the opening waypoint which only needs to be completed once.
 
Vind het concept deze keer wel leuk, niet dat ik ook maar iets heb aan een zeemeerminparadijs, maar het idee dat je in een BSA een extra basisplaat kan verdienen vind ik wel weer leuk.
Dan kan je toch iets doen met al die "nutteloze" artefacten die je uit de toren hebt gekregen of kan maken in de academie
 
vraag je is er ook een mogelijkheid om bij de put een aantal neer te zetten, dus dat die steeds op telt hoeveel rondjes je al hebt gehad.
dan kan ook daar rekening mee gehouden worden bij het maken van de goederen. (is maar een ideeën he)
 

Bijlagen

  • De Put.jpg
    De Put.jpg
    127,8 KB · Weergaven: 60
Daar heb je een sheet voor.
Sheet die ik heb zet ik het aantal punten op als de 3e vlag verzilverd word.
En met een rekenkundige formule kan ik dan zo zien hoeveel putrondes we gespeeld hebben volgens de sheet.
Hoef eronder alleen maar de huidige score in te vullen en die sheet rekent het wel uit.
 
Ik heb eens een vraag:)
De laatste tijd krijgen we steeds dezelfde versie, komen die andere niet meer wat afwisseling zou wel fijn zijn......
Denk dat ik niet de enigste BS ben die dat graag willen....
 
Bovenaan