• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

heeft iemand de vragen van het nieuw BSA

Aeva

Chef
Als je bedoelt of het dezelfde versie is als de vorige keer? Ja, wel op beta. Maar in dit spel is natuurlijk niets zeker...
 
Maar je begint toch bij elke versie met de lange produkties die je minstens 2 dagen vantevoren aan zet?
De versie maakt toch weinig tot niets uit voor het begin?
 
Interessanter is wanneer dit BSA zal starten en daarmee wanneer die lange producties aangezet zouden 'moeten' worden.
Ik heb een veel simpelere taktiek daarvoor. Als ik weet dat er een BSA aankomt, gooi ik een bult WP level 1 fabriekjes neer, zet ze op 1 dag, en wacht dan tot het bsa begint.

Bovenstaande heb ik eergisteren al gedaan, dus ik ben al klaar voor het bsa. Of het nu morgen begint of over een week maakt niet uit.
 
normaal gesproken zou de BSA komende donderdag (7e) moeten beginnen, daarna een week rust en dan de start van het Halloween avontuur op de 19de of 21ste. Maar ja, wat is normaal bij Elvenar :eek:
 
De BSA komt weer er aan.
Nu er weer een BSA aan komt willen we wel de laatste Evenement hoofd prijs totaal hebben, maar de kans is groter als er meer mee doen, in onze BS spelen we met ze 7e En we halen de eerste 2 fase wel dan wel met een kleur nu hebben wij er ook nog maar 1 nodig maar er zullen er vast zijn die er nog 2 nodig hebben. Kom dan naar mijn BS en we spelen het samen.
Op wereld 1 is de naam: BS-Spiritueel dus kom de deur staat open.
Op wereld 2 is de naam: BS-Spiritueel-Ontwaken dus kom de deur staat open.
 
Op live werelden geven ze spelers de tijd om naar een BS te gaan, vandaar de aankondiging enige tijd van te voren.
Op beta doen ze dat soort dingen niet, het is een test server.
 
Op live werelden geven ze spelers de tijd om naar een BS te gaan, vandaar de aankondiging enige tijd van te voren.
Op beta doen ze dat soort dingen niet, het is een test server.
kan me niet herinneren dat er een timer was de vorige bsa op live servers. (hebben ze ook op de beta niet)
 
Klopt, maar we krijgen altijd wel een in-game aankondiging.
zou infeite 3 dagen op voorhand moeten komen (vandaag dus) morgen heb je al feit dat je dan al best je 2d producties moet aanzetten best , vind raar dat ze wel timer voor events hebben maar niet voor een bsa, zou nu toch niet zo ingewikkeld moeten zijn
 

Aeva

Chef
Op beta is het broederschapsavontuur PER ONGELUK zomaar begonnen.
De communitymanager is langdurig met vakantie en de vervangende communitymanager had per abuis de mededeling niet gekregen en kon dus ook de aankondiging niet maken.
 
Op beta is het broederschapsavontuur PER ONGELUK zomaar begonnen.
De communitymanager is langdurig met vakantie en de vervangende communitymanager had per abuis de mededeling niet gekregen en kon dus ook de aankondiging niet maken.
was niet perongelijk , gewoon niet aangekondigd
 
Bovenaan