Ja...Begint de bsa op dinsdag of donderdag?
ik gok op donderdag 8 juli 2021, ergens tussen 10.59 uur en 11.01 uurBegint de bsa op dinsdag of donderdag?
Waarom denk je dat? Op beta was er een BSA...PS. BSA komt pas na het eerstvolgend event en zal dus ergens in augustus zijn.
De gein is dat Billie is begonnen met die sheet en ik hem verder zo heb aangepast voor wat ik tot op dat moment kon.Wie is er goed met formules ik heb een BSA sheet gemaakt samen met Bor maar die kan het niet meer doen, al vraag ik me af of we er wel in kunnen komen hij heeft het beveiligt.
Nee hoor, Google Docs sheets hebben meer opties dan alles of niets. Je kunt ook gebieden aanwijzen waar je als eigenaar wel mag prutsen maar anders niet. Je kunt ook iedereen toegang geven maar met een waarschuwing op zulke gebieden.Als eigenaar kan hij zelf de beveiliging verwijderen maar dan kan iedereen overal bij en dus die bladen omzeep helpen.
Komt er een BSA aan als alles op Elvengems staat?ik gok op donderdag 8 juli 2021, ergens tussen 10.59 uur en 11.01 uur
(helaas ben ik heel gelukkig in de liefde, dus .... )
Elvengems heeft er niks mee van doen, die geeft alleen de informatie weer, meestal als of zodra iets op Beta is (geweest).. maar is niet van Inno!Komt er een BSA aan als alles op Elvengems staat?