• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. albrecht

    Het Grootse Rijk heeft weer plaats voor 2

    Hallo beste Elvenaristen, je kunt weer solliciteren. Grijp je kans want dit komt maar eens per 3 maanden gemiddeld voor. Minimum eisen rond 1M punten, lol in het spelen van toernooi (gem 12kistjes per toernooi) en toren (al maanden lang iedere week goud). Elke dag burenhulp (1 a 2 keer afmelden...
  2. albrecht

    Het grootse rijk zoekt Toren/Toernooispelers

    Hallo beste spelers, door ziekte en andere problemen blijven er steeds spelers (al dan niet tijdelijk) ophouden. daardoor hebben we weer behoefte aan één of twee goede torenspelers. verdere eisen zijn daaraan ondergeschikt. Dus, als je de toren leuk vind, solliciteer dan bij onze broederschap.
  3. albrecht

    Extra beveiliging tegen verwijderen Oud Wonder

    Juist omdat het vaker voorkomt lijkt het me handig om zo'n extra beveiliging in te bouwen, niet alleen voor OWen maar voor alle gebouwen met een level van (pak weg) 20 of hoger.
  4. albrecht

    BS het grootse rijk (plaats 3) heeft weer een plekje vrij

    Hallo beste Elvenaristen, je kunt weer solliciteren. Grijp je kans want dit komt maar eens per 3 maanden gemiddeld voor. Minimum eisen rond 1M punten, graag spelen van toernooi (gem 12kistjes per toernooi) en toren (al maanden lang iedere week goud). Elke dag burenhulp (1 a 2 keer afmelden per...
  5. albrecht

    Gevecht Totaal troepen Legerkamp op PC

    Het zijn van die kleine wijzigingen, die vrij eenvoudig te implementeren zijn maar waarvoor gewoon de tijd niet wordt genomen, waarschijnlijk omdat belangrijker zaken voor gaan.
  6. albrecht

    burenhulp overzicht

    Tja, tot nu ging het altijd nog wel redelijk met +/- 30 actieve buren (van de 421 ontdekte) de 24 BS genoten en niet te veel handel waren die 60 lijnen altijd wel net genoeg. Nu jullie de actieve spelers weer een beetje bij elkaar gezet hebben en er gemiddeld zo'n 95 buren per dag hulp komen...
  7. albrecht

    Gezellige speler/speelster gezocht

    Hallo beste medespe(l/elst)ers, er is weer iemand uit onze BS opgestapt omdat zijn doelen niet (meer) overeenkwamen met die van onze BS. Onze eisen zijn niet veranderd dus als je daaraan (nagenoeg) voldoet en het lijkt je wat bij ons, meld je dan alsjeblieft aan. Weer veel spelplezier in Elvenar...
  8. albrecht

    Gezellige speler/speelster gezocht

    Er heeft weer een speelster wegens ziekte ons verlaten dus we zijn weer op zoek naar een nieuwe BS-geno(o)t(e) De eisen zijn onveranderd, dux meld je aan, als je voldoet aan de eisen en snel genoeg reageert is er een goede kans dat je binnenkomt. groetjes en weer veel plezier in Elvenar
  9. albrecht

    Gezellige speler/speelster gezocht

    Hallo beste mede-Elvenarsisten We zoeken ook weer eens een gezellige speler die het spel toch wel met enig enthousiasme speelt. We vragen, in volgorde van het belang dat we er aan hechten: 1.Een beetje gezellige deelnemer die ook op de chat regelmatig van zich laat horen 2.Iemand die vol voor de...
  10. albrecht

    Treed 10 keer bessen

    Ik zal wel achterlijk zijn maar begrijp niet wat met deze opdracht uit het laatste hoofdstuk bedoeld wordt. Het is in ieder geval niet het maken van bier of thee wat uit het plaatje opgemaakt zou kunnen worden
  11. albrecht

    Stad KP'S van oude wonderen

    Een simpele aanpassing en best aardige info, alhoewel niet echt nodig. Toch voor.
  12. albrecht

    Handelaar meerdere handel plaatsen

    Goed idee fred, het idee van CW heeft zeker ook wel wat. Ik ben in beide gevallen voor.
  13. albrecht

    Burenhulp op nieuwe manier? Niet bij mij.

    Weer een zeer irritante manier van werken, de burenhulp van het nieuwe systeem werkt al een jaar (of langer?) tot volle tevredenheid op de app, nu verzinnen ze het om het op de desktop alleen voor een select groepje spelers beschikbaar te stellen, waarom in gods naam? Vanmiddag (vrijdag 6...
  14. albrecht

    Gefeliciteerd

    Een felicitatie (weliswaar een beetje laat) is wel op zijn plaats, jullie hebben het 4 jaar volgehouden en waarschijnlijk kwijnt het spel nog jaren door. Opvallend is wel dat (tenminste in deze wereld) het aan tal spelers nog steeds rond de 25000 hangt, toen ik in 2016 (of daaromtrent) begon...
  15. albrecht

    Idee voor een nieuw directe effect: extra eenheden.

    Een aardig idee, maar ik zou het uitvoeren door toegang tot het directe effect te krijgen als je in het troepenoverzicht op een specifieke eenheid klikt en ook die alleen te vermeerderen, ik stem in ieder geval voor.
  16. albrecht

    Tooltip toevoegen bij "verplaatsen"

    Heel goed, maar ik zou nog wat meer willen, nl als je iets verplaatst naar een plek waar al iets staat èn het past op die plaats als het daar aanwezige object er niet zou staan, dan het nieuwe object plaatsen en het oude object onder de cursor hangen zodat je dat ergens anders kunt plaatsen...
  17. albrecht

    Feedback winterevenement

    hmmmm, ik ben niet enthousiast, het gekoppelde gebouwen concept wordt al enige tijd in FoE toegepast en zorgt voor veel problemen als de stad opnieuw ingedeeld moet worden, ook heb je alleen optimaal effect ervan als je alle gebouwen hebt die er bij horen. Ik begrijp dat het doel is om alle...
  18. albrecht

    Feedback release 1.39

    Een maandje op vakantie geweest, n na twee dagen burenhulp gegeven te hebben viel het me op dat ik geen goederen meer kreeg, als foutje gemeld en toen dus gehoord dat het een aanpassing betrof. Hier een uurtje reacties gelezen, over het algemeen niet positief (understatement) Persoonlijk heb ik...
  19. albrecht

    Geen bug Goederenbonus van de grote klokkentoren bij burenhulp

    Deze bonus wordt niet meer gegeven ???
  20. albrecht

    Feedback release 1.28

    Als ik geen uibreidingen meer kan krijgen voor verkende provincies op de wereldmap is het over en uit. De prijs die ze vragen voor diamanten uitbreidingen is belachelijk, zelfs met de "enorme" aanbieding van 10% korting durven ze nog 48,85 te vragen voor een stukje. Ik kan mijn geld wel beter...
Bovenaan