• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Burenhulp op nieuwe manier? Niet bij mij.

DeletedUser3787

Guest
Doordat ik ook wel eens op een PC met Arendyll van iemand anders kom zie daar een verandering in de burenhulp die ik niet heb. Bij het helpen krijgt zij een scherm met drie opties waarvan je er één aanklikt. Dat gaat veel sneller dan bij mij. Ik moet het op de manier doen zoals het altijd ging: op een item klikken waar een handje boven staat. Hoe komt het dat mijn spel die nieuwe manier niet heeft?
 
Het is een test, die alleen voor een aantal spelers beschikbaar is. Zodra het allemaal werkt zullen ze het wel uitrollen naar alle gebruikers.
 

DeletedUser3787

Guest
Er zijn bij ons in de broederschap heel wat testers die enthousiast zijn over de nieuwe manier van burenhulp. Mag ik ook proefkonijn zijn?
 
Weer een zeer irritante manier van werken, de burenhulp van het nieuwe systeem werkt al een jaar (of langer?) tot volle tevredenheid op de app, nu verzinnen ze het om het op de desktop alleen voor een select groepje spelers beschikbaar te stellen, waarom in gods naam? Vanmiddag (vrijdag 6 december) wilde ik burenhulp doen, ik ben natuurlijk niet een van de uitverkorenen, maar vanmiddag was het systeem extra traag. Om één stadje te laden duurde van 20 tot 45 seconden, tel uit je winst, 3 kwartier bezig om 50 keer burenhulp te geven, dat is echt om er genoeg van te krijgen, rol die update nou zo snel mogelijk bij iedereen uit alsjeblieft. Ben je ook af van het zoeken naar gebouwen met een goede cultuur opbrengst, er is toch geen mens meer die weet wat de goede cultuur gebouwen zijn die niet hoofdzakelijk inwonertjes of mana of andere shit opbrengen. Dat systeem heb ik ook nooit begrepen ik zal wel te dom zijn. Ik speel het spel al bijna 5 jaar en ik heb, jammer genoeg erg aardige broederschaps genoten, de enige reden waarom ik er nog in blijf hangen, maar de irritaties worden de laatste tijd wel steeds groter. Veel wijsheid voor de uitdaters van dit spel, ze zullen het nodig hebben want er zijn steeds meer concurerende spellen die ook aantrekkelijk (of aantrekkelijker) zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Het is tegen de forumregels deze taal te gebruiken. Heb ze laatst weer even doorgelezen, en wou toch even waarschuwen, voor je een bericht krijgt van een moderator, hoewel je hier het komende jaar waarschijnlijk nog geen last van zult krijgen. Het zal waarschijnlijk toch nog een paar maanden duren voor ze de post uberhaubt opmerken...
En dan krijg je opeens een waarschuwing.
 

Deleted User - 370874

Guest
Het is tegen de forumregels deze taal te gebruiken. Heb ze laatst weer even doorgelezen, en wou toch even waarschuwen, voor je een bericht krijgt van een moderator, hoewel je hier het komende jaar waarschijnlijk nog geen last van zult krijgen. Het zal waarschijnlijk toch nog een paar maanden duren voor ze de post uberhaubt opmerken...
En dan krijg je opeens een waarschuwing.

Daarom is er het rapporteer knopje, zo stel je ons op de hoogte van verkeerd taalgebruik, en kunnen wij na beoordeling bepalen deze aan te passen
Dit is beter dan tekst quoten en reageren.

De quote is om deze reden ook verwijderd.

Alvast dank.
 
Enig idee wanneer dit voor iedereen geactiveerd wordt want zou ook bij mij veel zoekwerk vermijden
In BS nogal wat spelers die in laatste of voorlaatste hoofdstuk zitten en is altijd lastig zoeken naar stadhuis of juiste cultuur
Dan log ik meestal af en start app op smartphone op, gaat veel vlugger
Maar zou leuker zijn als je op PC bezig bent het ook op deze manier kan
 

DeletedUser3012

Guest
Jeetje, is het nog steeds niet bij iedereen aanwezig? Het is toch wel duidelijk dat iedereen het geweldig vind!
 
Het is toch wel duidelijk dat iedereen het geweldig vind!
Je raakt wel buren kwijt die je helpen heb ik gemerkt. Niet iedereen geeft elke dag hulp, en de notificaties gaan niet zo lang terug. Als je dan ook nog flink handel vraagt op een dag schuift je buur zo achteraan de lijst notificaties uit zonder dat je het door hebt.
 
Bovenaan