• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Treed 10 keer bessen

Ik zal wel achterlijk zijn maar begrijp niet wat met deze opdracht uit het laatste hoofdstuk bedoeld wordt. Het is in ieder geval niet het maken van bier of thee wat uit het plaatje opgemaakt zou kunnen worden
 
Weet je het zeker?

Ik heb de bierfestivals net weggegooid, maar ik dacht de 7 uur productie (5x is 21 uur, 10x is 7 uur, en 20x is 3 uur producties).
 
Ja het is blijkbaar een echt woord,
het is besjes persen met je voeten (zoals wijnmakers lang lang geleden) alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die het begrijpen.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik zal wel achterlijk zijn maar begrijp niet wat met deze opdracht uit het laatste hoofdstuk bedoeld wordt. Het is in ieder geval niet het maken van bier of thee wat uit het plaatje opgemaakt zou kunnen worden
lol, ik ben nu ook beland bij het treden van 10x bessen, onduidelijk wat je moet maken. Ik maak maar van alles dan komt het vanzelf wel tevoorschijn :)
het is besjes persen met je voeten (zoals wijnmakers lang lang geleden)
we moeten met ons voeten besjes persen @albrecht lol :D ik denk dat het toch wel iets met bier maken is(?)....hmm....
 

DeletedUser2578

Guest
lol, ik ben nu ook beland bij het treden van 10x bessen, onduidelijk wat je moet maken. Ik maak maar van alles dan komt het vanzelf wel tevoorschijn :) we moeten met ons voeten besjes persen @albrecht lol :D ik denk dat het toch wel iets met bier maken is(?)....hmm....
Vandaag zie ik dat het 10x 7 uurs bier maken is ;)
 
het is besjes persen met je voeten (zoals wijnmakers lang lang geleden) alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn die het begrijpen.
we moeten met ons voeten besjes persen @albrecht lol :D ik denk dat het toch wel iets met bier maken is(?)....hmm....

Druiven zijn inderdaad bessen en die werden vroeger met de voeten geplet door er op te lopen en te springen. Daarvan werd dan wijn gemaakt.

Waar ze op doelen is de productie van aardbeibier. Bier wordt gemaakt van graan en dat heeft dus echt in de verste verten helemaal niets met druiven of wijn te maken. Aardbeien zijn wel een vrucht, maar absoluut geen bessen. Om te beginnen zitten de zaadjes aan de buitenkant ipv binnenin. Hoe moeilijk kan het zijn?
 
een vraag, komt er na de opdrachten nog een opdracht voor het verwijderen van de ambassades en de senaat, of kan het gewoon verwijderd worden, ik ben nu bezig met het openen van de update voor het stadhuis. Ik ben gestopt met de opdrachten. Vandaar dat ik het mij afvraag.
 
Laatst bewerkt:
Senaat moet je zowiezo houden tot je alle onderzoeken met rasgoederen hebt gedaan.
Verder geen opdracht voor verwijderen gezien, een senaat is evt toch weer eenvoudig te bouwen mocht je deze nodig hebben.
 

DeletedUser2578

Guest
Waar ze op doelen is de productie van aardbeibier. Bier wordt gemaakt van graan en dat heeft dus echt in de verste verten helemaal niets met druiven of wijn te maken. Aardbeien zijn wel een vrucht, maar absoluut geen bessen. Om te beginnen zitten de zaadjes aan de buitenkant ipv binnenin. Hoe moeilijk kan het zijn?
Tja, zo moeilijk was het niet maar soms kan het gebeuren dat je het niet direct ziet of niet op komt, dan kan je het op het Forum vragen.
 
Verder geen opdracht voor verwijderen gezien, een senaat is evt toch weer eenvoudig te bouwen mocht je deze nodig hebben.

Het is inderdaad vaker voorgekomen dat die opdracht in het begin van een volgend hoofdstuk verschijnt en dan is het inderdaad simpel op te lossen door neer te zetten en weg te doen, zoals Albert al zei. Wel een beetje gehannes om niks.

Tja, zo moeilijk was het niet maar soms kan het gebeuren dat je het niet direct ziet of niet op komt, dan kan je het op het Forum vragen.

Ik snapte wel dat je het al door had, maar kon het even niet laten om wederom op te merken dat vanuit biologisch oogpunt ze bij Inno werkelijk alles totaal door elkaar gooien en er een potje van maken. Die lui in de filmpjes hebben vast tijdens de bio les lekker zitten gamen :p
 
Bovenaan