• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

burenhulp overzicht

probleem: buren hulp niet meer te overzien

beste elvenar,

ik had altijd een goed overzicht wie mijn stad kwam bezoeken, met de vele wisselingen van buren op dit moment en een te korte overzicht lijst, kan je de actieve hulp bieders niet meer volgen, voordeel van wisseling is dat ik veel meer hulp krijg(positief) overzicht lijst is te kort om alle gouden handjes te volgen, daarom mijn dringende verzoek, om het hulpgeven naar mede spelers in een 24 uurs lijst te kunnen blijven zien zodat ik ook de buren hulp kan geven die niet meer zichtbaar zijn in de lijst. tevens de handel en andere zaken niet in deze lijst te verwerken, hierdoor wordt overzicht nog langer en onoverzichtelijker voor de hulp.

hoop dat in het systeem verwerkt kan worden zo dat burenhulp overzichtelijk en handelbaar blijft

groet nandor
 
Ben het helemaal met nandor eens...Ik werk nog alle dagen en de helft van de gouden handdrukjes, speel ik zo kwijt.
Ik speel op een gewone pc, en is echt niet te doen om zo heel de wereld rond te lopen...moet nog men schoonheidsslaapje ook kunnen doen
;) :p:)
Warme avondgroetjes van Rozenelfje ;)
 
Ik had al voor gesteld om iemand met een strak opgeblazen ballon en een spelt dat kantoor binnen te laten sluipen.
Ik kreeg vanochtend echter te horen dat de slimmerik die dat deed een SPELTbrood had mee genomen.:eek:o_O
Tja, zo krijg je die gast die deze implementatie zou maken nooit wakker.
 
Tja, tot nu ging het altijd nog wel redelijk met +/- 30 actieve buren (van de 421 ontdekte) de 24 BS genoten en niet te veel handel waren die 60 lijnen altijd wel net genoeg. Nu jullie de actieve spelers weer een beetje bij elkaar gezet hebben en er gemiddeld zo'n 95 buren per dag hulp komen geven mis ik geregeld toch wat meldingen die er al uitgelopen zijn voor ik ze heb kunnen zien. Mij voorstel is het aantal bewaarde meldingen minstens te verdubbelen tot 120 (krap genoeg voor één dag), liever nog 150.
 
Bovenaan