• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handelaar meerdere handel plaatsen

DeletedUser2837

Guest
het zou mooi zijn dat als je handel wil plaatsen, b.v.b 5000 marmer en wil ontvangen 5000 staal. dat er een icoon komt waar je de aantal handel (b.v.b. 5000marmer/staal) MAAL 10 kan zetten ,,,, dus in 1 klik 5000/5000 dat 5x/ 10x tot max v/d aanbiedingen
dis scheelt een hoop geklik en ook bij biedingen dat je die x aantal kan nemen.
 

DeletedUser3831

Guest
Heel goed idee dat mogen ze er best inbrengen en goederen die heb je toch voldoende als je niet alles opkoopt aan Kp's of alles verhandeld in het toernooi
 
Ik vind de optie van CW wel aardig, je zet alles in 1 bod, en iedereen kan daar zoveel van afhalen als hij/zij wil. Heb je vrije keuze hoeveel je wilt hebben, en geen 500 dezelfde aanbiedingen van dezelfde persoon.
Waar heeft CW dat ooit als voorstel gedaan? Ik weet dat hij die opmerking een keer heeft geplaatst, maar kan het iig als 'suggestie' nergens terugvinden… Overigens ben ik ook voor!
 
Laatst bewerkt:
Hoewel ik vermoed dat het nooit gaat komen (ze hebben namelijk al een revamp gedaan van de handelaar maar dit niet geimplementeerd)
Maar ik zou idd het liefste gewoon 1-2-3m per keer zetten en dan kan iedereen er zijn of haar benodigde goederen vanaf halen.

Zelf met ik ook dat ik vaak switch naar de app waar het zetten iig veel sneller gaat.
Het verschil is dat je niet steeds die "je aanbieding is geplaatst" popup daar waardoor je 20 snelle klikjes 20 keer een aanbieding zet, het verwijderen van die popup in de browser zou al een hoop schelen.
 
Waar heeft CW dat ooit als voorstel gedaan? Ik weet dat hij die opmerking een keer heeft geplaatst, maar kan het iig als 'suggestie' nergens terugvinden… Overigens ben ik ook voor!

Denk in elk topic nationaal en internationaal waar een verandering ter sprake kwam ;)
 

DeletedUser2837

Guest
CW , ik heb geen smartfone of een app, ik speel thuis op de pc en dus heb ik er niets aan dat je met een app of smartfone sneller ben.
 

Deleted User - 124539

Guest
Hoewel ik vermoed dat het nooit gaat komen (ze hebben namelijk al een revamp gedaan van de handelaar maar dit niet geimplementeerd)
Maar ik zou idd het liefste gewoon 1-2-3m per keer zetten en dan kan iedereen er zijn of haar benodigde goederen vanaf halen.

Zelf met ik ook dat ik vaak switch naar de app waar het zetten iig veel sneller gaat.
Het verschil is dat je niet steeds die "je aanbieding is geplaatst" popup daar waardoor je 20 snelle klikjes 20 keer een aanbieding zet, het verwijderen van die popup in de browser zou al een hoop schelen.
Zelf vind ik dat een fantastisch idee, en zou ik zeker voorstemmen, maar hoe doe je dat dan met de vergoeding van de groothandelaar? Wordt die dan gewoon, als je aangeeft hoeveel je ervan moet hebben, berekend elke keer? En is dat mogelijk om te implementeren dan?
 
Ik heb er toch mijn twijfels over... want als het zo makkelijk wordt om veel handeltjes te plaatsen, gaan aanbieders dan niet heel veel kleine beetjes (i.p.v. grote porties) plaatsen? Dan loopt je lijst met Notificaties heel snel vol met aankopen en verlies je het overzicht op burenhulp! :rolleyes:
 
lol, dat heb ik nu al als ik wat sentient ga verhandelen :)


EDIT: Mijns inziens is het notificatie scherm nu al niet toereikend. Je kunt er meer last van krijgen als je dit idee invoert. Aan de andere kant, het kan even goed zijn dat ze dan ook het notificatie-scherm meewijzigen en dan vang je 2 vliegen in 1 klap.

Strategisch proberen een beslissing te nemen is vrij kansloos als je niet weet wat er gaat gebeuren. Je baseert een beslissing op drijfzand.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan