• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. worrons

    Niet reproduceerbaar bug

    op telefoon wanneer magische productie spreuk op gebouw aan staat en je haalt goederen op wordt het getal weergeven alsof je goederen zonder spreukbonus ophaalt.
  2. worrons

    Beste wonderen

    Beste wonderen (naar inzicht van Worrons) Waarom deze post? Ergens halverwege toen ik begon met Elvenar vond ik een mooie post van Crazy Wizard met zijn inzage wat de beste wonderen zijn. Dit heeft mij toen goed geholpen...
  3. worrons

    Bijna klaar met laatste hoofdstuk(tips?)

    Damens en heren, Bijna ben ik klaar met het laatste hoofdstuk de banneling in Winyandor (schouderklopje voor mezelf) Nu zullen in Arendyll waarschijnlijk een hele hoop zijn die al lang klaar zijn. Nu vroeg ik me af... hebben jullie tips wat je leuk vind om te doen als eindspeler. Ook vroeg...
  4. worrons

    Geen bug Boek der feniksen

    in de MA kwam boek der feniksen. De kosten hiervoor waren 2 schemerfeniks artifacten en toverspreukfragmenten. De artifacten had ik 0 en fragmenten genoeg. De bug.. ik kon deze gewoon starten in de MA.... echt de teller liep niet af en bleef op 6 uur staan. Echter met 2 tijdboosters is het...
  5. worrons

    Handelaar verheven goederen handelaar

    positief: -Nieuwe handelaar voor verheven goederen is een leuke toevoeging. -Voordeel dat je nu kunt handelen zonder dat er vraag is... groot pluspunt gezien weinige spelers in late hoofdstuk. -voordeel geforceerde eerlijke 1-1 handel negatief / verbeterpunten: -Handelaar moet je 1 voor 1...
  6. worrons

    knop filter 2+ster handel

    Simpel filter net als broederschap handel filter knop. Maar dan voor 2ster handel en erboven om negatieve handel eruit te filteren. Is geen must maar zou wel fijn zijn om die buurman/vrouw die slechte handel plaatst eruit te filteren. Dan kan ik extra lui filters aanzetten en alle handel...
  7. worrons

    Geen bug Bug opdracht h17 Luister naar de wijze Xandra!

    Bug opdracht h17 Luister naar de wijze Xandra! Voltooi 40 confrontaties of 40 toernooiconfrontaties... toernooiconfrontaties werken en gaat teller omhoog... maar bij gewone confrontaties doet de teller niets. Torenconfrontaties doet ook niks... maar dat zou ook zo moeten zijn. mvg Worrons
  8. worrons

    Optie niet bonus goederen uit zetten.

    Idee, best straight forward. Voor degene die nog niet ver in Elvenar zijn... Op een gegeven moment kunnen je fabrieken 2 soorten goederen maken. Spirituele en niet spirituele goederen. Je wilt in 99% van de gevallen alleen de goederen maken die geboost worden door je relikwien. Alleen in...
  9. worrons

    Jouw persoonlijk beste Elvenar tips

    Iedereen heeft een eigen speelstijl en daarmee verschillende manieren om het optimale te bereiken. Mij leek het leuk om iedereen zijn beste tip te laten posten in een topic. Ik ben benieuwd naar jullie tips Ik trap af: Mijn beste tip die ik kreeg in mijn BSA was: Maximaal toren en toernooi...
Bovenaan