• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Optie niet bonus goederen uit zetten.

Idee, best straight forward.

Voor degene die nog niet ver in Elvenar zijn...
Op een gegeven moment kunnen je fabrieken 2 soorten goederen maken. Spirituele en niet spirituele goederen.
Je wilt in 99% van de gevallen alleen de goederen maken die geboost worden door je relikwien. Alleen in uitzonderingsgeval wil je die niet boosted goederen maken.

Ik zou graag een vinkje bij de opties zien om niet gebooste productie te blokkeren zodat je niet perongeluk misklikt.
Deze kun je dan weer omzetten wanneer je die niet wilt... en als je het niet prettig vind zet je het helemaal niet aan.
 
ik zou je idee iets aanpassen: ipv het te blokkeren met een instelling, zou ik voorstellen dat een popup waarschuwing komt. Net zoals je nu zo'n waarschuwing krijgt als je probeert een niet boost fabriek te bouwen.
 
Graag dit geweldige idee meteen implementeren! :D Vannacht met mijn slaperige kop weer perongeluk edelsten aangezet i.p.v. het gewenste bismut.
o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O
 
Jaaa ik ben voor! Ik heb echt al zooo vaak misgeklikt en dan worden zijn de spiri goederen wel opeens wel heel duur. En nu helemaal omdat je in een keer alle fabrieken aanzet met een misklikje.

Ik zie net iets meer in het voorstel van wonder nar. Een waarschuwing is voldoende.
 
Ik zet ze altijd aan met toetsen. 1 of 2 voor gewoon en 3 of 4 voor spiri. Vergis me nooit.
Vervelend wordt het met gastrassen waar 1, 2, 3, 4 voor heel anderen tijden staan. Van 15 minuten tot 24 uur. Geen idee wat daar de logica of de gedachte achter is.
 
Ik speel veel op me telefoon. En met een aanraakscherm dat klik je makkelijker mis helaas. Op pc doe ik dat ook... Maar ook daar haal ik wel eens een nummertje door elkaar.
 
Bovenaan