• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jouw persoonlijk beste Elvenar tips

Iedereen heeft een eigen speelstijl en daarmee verschillende manieren om het optimale te bereiken.
Mij leek het leuk om iedereen zijn beste tip te laten posten in een topic.
Ik ben benieuwd naar jullie tips

Ik trap af:
Mijn beste tip die ik kreeg in mijn BSA was:
Maximaal toren en toernooi spelen door te vechten,
als beginner leek zowel het toernooi als de toren 1 grote grondstof opslok machine, die ik probeerde te ontwijken.
Maar toen ik deze tip kreeg zag en probeerde begon ik vanzelf het nut ervan in te zien...
Het heeft een opstarttijd nodig maar als de motor eenmaal draaid dan gaat ie ook.

Vechttroepen => toren + toernooi

toernooi => kp + spreuken + relikwien + wonderkps

toren => Maanbibliotheek set, combinatieversnellers, Geest, Gems, portaalboosters

Maanbibliotheek set, => spreukfragementen + combiversnellers

spreukfragementen + combiversnellers => Combat gebouwtjes / instand gereedschap boosters / tijdsboosters

instand gereedschap boosters + tijdsboosters => vecht troepen ( en we zijn weer rond :))


Inmiddels zit ik op het niveau dat ik de toren 95% kan vechten. (met dank aan de vuurfeniks)
 
Mijn beste tip die ik gelezen had ging over het kiezen van de juiste oude wonderen. Er was een heel stuk beschreven hierover op het forum. Deze tips ook doorgegeven aan mijn broederschap en we hebben er allemaal plezier van. We kunnen veel meer bevechten dan afkopen.
 
De beste tip die ik je kan geven is "LEZEN"
Lees wat er staar in de wiki en snuffel er in rond.
Lees het forum en gebruik de zoek functie.
Pas als je dit gedaan hebt en je komt er niet uit, stel dan een vraag.
Op deze manier kun je een schat aan informatie vinden en soms tot een leuke oplossing komen voor jou specifieke problemen.
 
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. bedenk wat je wil met dit spelletje. vind je het leuk om asap door de techtree te gaan of wil je juist zoveel mogelijk punten halen uit je stad? bedenk hoe je je doel kan bereiken op een manier die jij leuk vindt. tips kunnen welkom zijn, maar leg anderen niet op hoe zij het spel moeten spelen. respecteer verschillen in speelwijzen, ook als die manier van spelen ver af staat van je eigen manier van spelen.
 
Bovenaan