• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Hoefnix

    Feedback spelupdate 1.149

    Het is denk ik een performance kwestie ivm de door INNO ingebouwde verificatie van de kp's die je kunt uitwisselen. Voor mijn gevoel is het bij de introductie hiervan begonnen. Maar misschien dat @DonFrank hier uitsluitsel over kan geven?
  2. Hoefnix

    Achtergronden

    Wow, heb hem al op mijn bureaublad, super blij mee, thnx!
  3. Hoefnix

    Achtergronden

    Ik durf het bijna niet te vragen maar ehhhh... de achtergrond van "Het mistige bos" event vind ik ook weer zeer geslaagd. Is er een kans dat die hier ook weer een plekje krijgt @DonFrank ?
  4. Hoefnix

    Achtergronden

    Oh, helemaal geweldig, ééééén van de aller allermooiste! Enorm bedankt!
  5. Hoefnix

    Achtergronden

    @DonFrank : deze kan weer een update gebruiken.... Heeel heeel graag de achtergrond van het Herfststerren evenement, Panda please ;)
  6. Hoefnix

    Wat ik u wens...

    Mijn beste wensen voor u zijn vandaag te lezen in mijn stad. Breng maar ff een bezoekje! ;)
  7. Hoefnix

    Woongebouwen vervangen door event gebouwen met populatie?

    Persoonlijk kies ik tegenwoordig alleen voor cultuur. Al valt wel op dat de laatste tijd je beter codexen in de MA kunt craften omdat die per blokje meestal meer cultuur opleveren dan de dagprijzen in de events.
  8. Hoefnix

    Overig Maansteen bibliotheek

    Is volgens mij al eens eerder geopperd maar als je voor iedereen een productie in bieb laat draaien als: Bonusgoed +1 of Bonusgoed of Bonusgoed-1 dan is het beter verdeeld. Nu maakt iedereen met de bieb boekrollen en daar gaat het m.i. fout.
  9. Hoefnix

    Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

    Het nadeel van gemengde cultuur/bewoners gebouwen is dat ze vaak effectief (per blokje) minder opleveren dan bijvoorbeeld alleen cultuur. Daarom is alleen cultuur meestal mijn keuze. Dan plaats ik liever huizen (leveren punten op) en in de toekomst wbdj. Maar zo heeft iedereen vast zijn eigen...
  10. Hoefnix

    The Keltisch zoekt spelers die de toren willen beklimmen voor een gouden munt.

    Hoppa en de top van de toren is weer behaald. Met 23 spelers slechts. Doe mee en join the experience!
  11. Hoefnix

    Opgelost [ONYX-34247] Beloning verdwenen na bereiken top in Toren

    Kan dit idd bevestigen, hier exact hetzelfde.
  12. Hoefnix

    The Keltisch zoekt spelers die de toren willen beklimmen voor een gouden munt.

    En vergeet de gezelligheid en samenwerking binnen de groep niet. :) ;)
  13. Hoefnix

    Niet reproduceerbaar Kennispunten.

    Glad to be a premium member.
  14. Hoefnix

    Geen bug huis als oproeping vereist arbeider

    Je reageert zelf ook erg vriendelijk op de aangeboden hulp. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
  15. Hoefnix

    Geen bug huis als oproeping vereist arbeider

    Fout, het in inventaris plaatsen is een spreuk. Het plaatsen in je stad uit inventaris (oproepen zoals jij dat noemt) is een normale handeling. Alle "niet event" gebouwen moeten met arbeider worden geplaatst. En als je echt antwoord wilt hebben of dit oversight is van Inno had je dit beter aan...
Bovenaan