• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug huis als oproeping vereist arbeider

Gezien oproepingen normaal geen arbeiders vereisen en de bouwtijd ook maar 10s is vind ik het gek dat er een arbeider nodig is. Het valt me nu toevallig op omdat alle arbeiders nog enkele uren werk hebben.


1601308539043.png
 

DeletedUser4585

Guest
Woongebouw is een normaal gebouw, daar is nu eenmaal een arbeider voor nodig in tegenstelling tot event gebouwen.
 
Woongebouw is een normaal gebouw, daar is nu eenmaal een arbeider voor nodig in tegenstelling tot event gebouwen.

Een oproeping is een spreuk, als het gebouwd moest worden zou het ook geen 10 seconden duren.
Als je men post gelezen had zou je weten dat ik vroeg of het bewust zo gedaan was of eerder een oversight. Ik zie dan ook de bijdrage niet van deze reactie?
 

DeletedUser4585

Guest
Een oproeping is een spreuk, als het gebouwd moest worden zou het ook geen 10 seconden duren.
Een oproeping (van een event gebouw) is geen spreuk, dan kan namelijk zonder spreuk gedaan worden ! :oops: Voor dat woongebouw is echter wel een spreuk nodig (geweest), namelijk een teleportatie spreuk, daarin verschilt dit al van de andere gebouwen in je inventaris.

Kan je dat woongebouw plaatsen nu al je arbeiders bezig zijn ? Als je dat nu eerst eens test voordat je een (incompleet) bug rapport maakt. Ik denk namelijk van niet omdat het dus een normaal gebouw is welke je in jouw inventaris geteleporteerd heb, dus is er een arbeider nodig en klopt het dat die rood is gekleurd.

Als je men post gelezen had zou je weten dat ik vroeg of het bewust zo gedaan was of eerder een oversight. Ik zie dan ook de bijdrage niet van deze reactie?
Ik zie nergens een vraag "of het bewust zo gedaan was of eerder een oversight", zeker niet in je eerste post ! o_O Dus jouw reactie op mijn post slaat nergens op. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een oproeping is een spreuk, als het gebouwd moest worden zou het ook geen 10 seconden duren.
Als je men post gelezen had zou je weten dat ik vroeg of het bewust zo gedaan was of eerder een oversight. Ik zie dan ook de bijdrage niet van deze reactie?
Fout, het in inventaris plaatsen is een spreuk. Het plaatsen in je stad uit inventaris (oproepen zoals jij dat noemt) is een normale handeling. Alle "niet event" gebouwen moeten met arbeider worden geplaatst. En als je echt antwoord wilt hebben of dit oversight is van Inno had je dit beter aan Inno kunnen vragen en niet hier in dit forumtopic kunnen plaatsen. Alleen zij kunnen je immers een bevredigend antwoord geven. Andere antwoorden zijn blijkbaar niet welkom.
 
Laatst bewerkt:
Wat een lange tenen hier. Dit is binnen mijn weten het bug forum en bijgevolg de plek om zoiets te vragen.

Het eerste antwoord was kortaf en bevatte een onvolledig antwoord. Dat het een gewoon gebouw was is duidelijk, maar het werd niet gebouwd, het kwam van een oproeping. Het was mij dan ook niet duidelijk wat het punt was van dat antwoord.

Het tweede antwoord ging over iets helemaal anders en maakte het juist verwarrender. Een magisch gebouw moet ook "gebouwd" worden doch vereist geen arbeider in tegenstelling tot het normale gebouw dat ook opgeroepen werd.

De 2e reactie van Mistwalker was wel duidelijker, het eerste stuk toch. De rest kwam behoorlijk agressief over, een indruk die ik van het eerste antwoord ook al kreeg.

Jou antwoord is duidelijk, doch ook weer behoorlijk agressief geformuleerd.

Heb ik ergens aangegeven dat "antwoorden niet welkom zijn"? Als je effectief wil helpen zou ik je toch aanraden eens na te denken over hoe je dat op een constructieve wijze kan doen. Want mensen zomaar afblaffen, verwarren of onduidelijk antwoorden geven draagt juist niets bij.

Als het effectief de bedoeling is dat er een arbeider voor nodig is dan is dat voor mij prima, ik wou enkel weten of dat opzettelijk was of niet.
 

DeletedUser4585

Guest
Als het effectief de bedoeling is dat er een arbeider voor nodig is dan is dat voor mij prima, ik wou enkel weten of dat opzettelijk was of niet.
Heb je nu al geprobeerd dat gebouw te plaatsen nu al je arbeiders bezig zijn ??? Als dat niet kan dan is het dus niet opzettelijk maar hoort het zo. Kan het wel dan is het een bug.

Als je een bug rapport wil maken dan moet je ook alle opties testen, wil je dat niet maar ben je alleen benieuwd naar iets dan had je dit beter onder Vragen en hulp kunnen plaatsen. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verwacht: het plaatsen van een oproeping duurt 10 secondenen vereist geen vrij arbeider.
Realiteit: oproeping kan niet uitgevoerd worden wegens vereiste arbeider.
=> Realiteit voldoet niet aan de verwachting.

Mogenlijke redenen:

A) de verwachting is fout en het is bijgevolg geen bug.
B) de verwachting is correct en het is een bug.
B.1) het issue wordt opgenomen enopgelost.
B.2) het issue is niet relevant en wordt niet opgelost.

Conclusie op dit moment, optie A. Doch een bevestiging van iemand met kennis van zaken die kan communiceren op een duidelijke beleefde manier zonder meerdere vraagtekens, rolleye smilies of poging tot escalatie van agressie wordt geaprecieerd.

Dank bij voorbaat.
 
Doch een bevestiging van iemand met kennis van zaken die kan communiceren op een duidelijke beleefde manier zonder meerdere vraagtekens, rolleye smilies of poging tot escalatie van agressie wordt geaprecieerd.

Dank bij voorbaat.


Een oproeping is een spreuk, als het gebouwd moest worden zou het ook geen 10 seconden duren.
Als je men post gelezen had zou je weten dat ik vroeg of het bewust zo gedaan was of eerder een oversight. Ik zie dan ook de bijdrage niet van deze reactie?

Je reageert zelf ook erg vriendelijk op de aangeboden hulp. Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het is bewust dat een evenementgebouw geen arbeider kost, maar wel 10 seconden duurt. Aan de ene kant moet het altijd mogelijk zijn om een evenementgebouw te plaatsen (en dat kan niet als je arbeiders bezet zijn), aan de andere kant zou het hebben van geen bouwtijd onrealistisch zijn. Daarom is er voor een middenweg gekozen: Geen arbeider nodig, met een korte bouwtijd.
 
Bovenaan