• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Achtergronden

Er zijn er nu prachtige tussendoor - een rots elementaal die bovenkomt. Die zou ik wel heel graag allemaal een sop mijn gemak willen bekijken, zien er héél knap uit! @DonFrank bij voorbaat dank (u ziet, ik ben een poëet, zodat je't zeker niet vergeet!)
 
De 3 laatste nieuwe achtergronden zijn prachtig, als het kan wil ik er graag ééntje als voorpagina , hartelijk dank al
Warme groetjes van Rozenelfje
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb de achtergrond van het vorige evenement toegevoegd. Het evenement in december 2021 heeft dezelfde achtergrond als een jaar eerder en heb ik daarom niet toegevoegd (die is al te vinden bij de spoiler van 2020). De achtergrond van het komende evenement komt later :)
 
Beste @DonFrank , wellicht is het tijd voor een update? Die zou zeer welkom zijn... en op het gevaar af voor de muziek uit te lopen, de achtergrond van het laatste theater zodiac event op beta is werkelijk schitterend!!! Ook (zo spoedig) mogelijk toevoegen alstublieft?! Bij voorbaat dank!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Beste @DonFrank , wellicht is het tijd voor een update? Die zou zeer welkom zijn... en op het gevaar af voor de muziek uit te lopen, de achtergrond van het laatste theater zodiac event op beta is werkelijk schitterend!!! Ook (zo spoedig) mogelijk toevoegen alstublieft?! Bij voorbaat dank!
Ik heb ze weer eens bijgewerkt :) Ik heb degene die nu op de Beta is ook gelijk toegevoegd. Er zijn er zelfs twee!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De achtergronden worden vanaf nu geplaatst in Discord (in het #tips kanaal). De nieuwste achtergrond van het Halloween-evenement is hier ook aan toegevoegd, daarnaast zijn alle achtergronden die in dit topic staan daar naartoe verhuisd.
 
Dit is de directe link naar het bericht:
Op de INNO fora waren Aankondigingen altijd voor iedereen toegankelijk, zelfs als je geen forum account had... nu zul je eerst je privacy moeten opgeven en een Discord account moeten aanmaken. Ik kan dit dus - met de beste wil van de wereld - geen directe link vinden :(
 
Bovenaan