• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Kennispunten.

DeletedUser2970

Guest
Hallo, ik had ruim 1000 kennispunten. Nu heb ik er nog maar 10. Ook krijg ik er gern kennispunten meer bij via gebouwen. Ook als ik een kennispunt koop, krijg ik die er niet bij. Graag jullie hulp hier voor. .Cocon
 

DeletedUser2970

Guest
Hallo, ik had mijn klacht bij support doorgegeven, maar die verwezen me naar het forum. Zo schiet het niet erg op dan. Kunnen jullie niet samenwerken misschien om het probleem op te lossen?
Vriendelijke groeten Cocon.
 

Aeva

Chef
Hier praten spelers met spelers. Dus wat is je punt?

Kunnen jullie niet samenwerken misschien om het probleem op te lossen?

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Ook krijg ik er gern kennispunten meer bij via gebouwen. Ook als ik een kennispunt koop, krijg ik die er niet bij. Graag jullie hulp hier voor.
Hier begrijp ik niet wat je bedoelt. Kun je dit uitleggen, bij voorkeur met wat screenshots, zodat we kunnen zien wat je doet (of probeert te doen)?

Als je een KP met de "+" bij de KP-balk koopt zou hij op de balk erbij moeten komen. Als je dit vanuit een wonder doet dan komt hij in het wonder waar je het koopt.
Gewone KP van gebouwen moet ook in de balk terecht komen, kp instants komen in je inventaris.

Kortom, afhankelijk van wat je precies bedoelt en wat je doet zitten er wat verschillen in waar dingen heen gaan.
 
Hallo, ik had mijn klacht bij support doorgegeven, maar die verwezen me naar het forum. Zo schiet het niet erg op dan. Kunnen jullie niet samenwerken misschien om het probleem op te lossen?
Vriendelijke groeten Cocon.

Er is slechts plek voor 3 cijfers in de kennispuntenbalk.
Is het probleem niet het "lijkt" alsof je de kp kwijt bent omdat niet alle getallen zichtbaar zijn?

Het is iig geen bug als dat het geval is.
Er wordt niet verwacht dat je zoveel kp opspaard.

Waarom heb je meer dan 999 kennispunten?
 
Dat lijkt me inderdaad de hamvraag. Kp's hebben een doel. Je vult je techs of je OW's bijvoorbeeld. Sparen doe je bij de bank niet in je kp-balk.

Bekijk bijlage 5780

hoeft niet altijd,
Ben op mijn winyandor account ook al een heel eind op weg
1601330971547.png

Wil ze niet in de onderzoeksboom storten want dan wordt de toren lastiger, en wil ze niet in een wonder stoppen voor dezelfde reden.
Dus ja, wat moet ik dan?

Af en toe gaan er een paar af voor een event en dat is het wel.
Aan de andere kant als ze "verdwijnen" lig ik er ook niet wakker van want ja, boeien.
 

Aeva

Chef
Denk dat Winyandor NL haar langste tijd heeft gehad. Ik zie alleen maar meer mensen stoppen in The Dark Side en terugtrekken naar de Oude Wereld. :)
 

DeletedUser4585

Guest
Er is slechts plek voor 3 cijfers in de kennispuntenbalk.
Is het probleem niet het "lijkt" alsof je de kp kwijt bent omdat niet alle getallen zichtbaar zijn?

Het is iig geen bug als dat het geval is.
Er wordt niet verwacht dat je zoveel kp opspaard.

Waarom heb je meer dan 999 kennispunten?
Het is dan wel een bug als dit speelt. Als iets kan dan moet daar rekening mee gehouden worden, dus ook als iemand zo gek is om 1000+kp te sparen omdat dit nu eenmaal kan dan moet dit gewoon weergegeven kunnen worden.
 
om met elke 'mogelijkheid' rekening te houden, zeker als het totaal tegen de logica van het spel ingaat...
Bij troepen aantallen kunnen ze ook ">999" aangeven, dus waarom niet hier.

En logica van het spel.... zodra niet verder spelen de beste oplossing wordt (wat een reele oplossing is in de huidige variant van het nieuwe toernooi systeem onder bepaalde omstandigheden), wat is er dan nog logisch in het spel???
 
Bovenaan