• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. bowmaster

    Opgelost Tekst Fenikscultus in verkeerde taal

    Ik opende mijn tab de fenikscultus, en dit is wat ik kreeg: Het is de Nederlandse versie, maar de tekst staat in het Engels. (ik speel op Win.) moet dat niet Nederlands zijn?
  2. bowmaster

    Geen bug wereldkaart-symbool op de wereldkaart

    Het viel mij op dat toen ik op de wereldkaart was, het symbool 'wereldkaart' stond. Maar dat heeft daar toch geen zin?
  3. bowmaster

    Mysterie: orkkrijgers zonder dat ze geproduceerd worden

    Sinds ik de bruine beer heb geplaatst krijg ik er zowel orkkrijgers als valoriaanse wachters bij, alhoewel mijn beer alleen maar valoriaanse wachters produceert. (bruine beer is lvl 1) Weet er iemand hoe dit kan komen? Groetjes, bow (PS: ik vind het helemaal niet erg, gratis troepen)
  4. bowmaster

    voedereffect

    Hoe lang duurt het voedereffect eigenlijk? dan weet ik wanneer ik het op mijn feniks moet plaatsen en een provincie moet verkennen.(het is momenteel in de maak in mijn MA) Groetjes, bow
  5. bowmaster

    Opgelost Vertaalfout bij feniks artefact in magische academie

    Toen ik deze morgen keek naar de handwerken in mijn magische academie zag ik dat ,een vertaalfout. Het is bij het oude artefact (het nieuwe weet ik niet).
  6. bowmaster

    Geen bug oefenterrein van de orkstrategen tijd klopt niet

    Als ik kijk naar het upgraden van het oefenterrijn van de orkstrategen zie ik dit:de productie verhoogt,de tijd blijft (dat is normaal),maar er staat dat er 1 orkstrateeg per uur wordt getraind,maar dat kan niet als je 21 ork's laat trainen,en de productie 12u duurt
  7. bowmaster

    diamanten

    Hoi, volgens mij zullen er wel een paar mensen zijn die net als ik graag wat meer diamanten willen,en ik zou willen voorstellen om het zo te maken dat je ook met goederen,munten,en/of voorraden :diamond: kan kopen,en niet alleen met echt geld.Ik ben daar op gekomen want ik wil graag mijn...
  8. bowmaster

    Gevecht vechten tegen andere spelers

    Hoi, verlangen er sommige van jullie soms niet om tegen andere spelers te vechten?Ik wel en ik zou willen voorstellen om dat te kunnen doen. Mij lijkt het logisch dat je een speler kan uitdagen en dat die speler dat moet accepteren of weigeren.Als hij/zij akkoord gaat,kun je proberen te winnen...
Bovenaan