• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevecht vechten tegen andere spelers

Hoi,
verlangen er sommige van jullie soms niet om tegen andere spelers te vechten?Ik wel en ik zou willen voorstellen om dat te kunnen doen.
Mij lijkt het logisch dat je een speler kan uitdagen en dat die speler dat moet accepteren of weigeren.Als hij/zij akkoord gaat,kun je proberen te winnen van de speler door te vechten.Als je niet meer online bent op dat moment,voer je het gevecht gewoon wanneer je terug bent.(2 dagen is maximum tijd om te vechten)
gewoon een ideetje,
bowmaster, Winyandor
 
Mijn gedacht als u wil vechten tegen tegenspelers moet je naar Forge gaan daar kan je een spelers dorp plunderen waar na je wraak kan nemen
 
@elvenis forge of empires vind ik helemaal niet zo leuk,dat ziet er ook zo raar uit,elvenar is vele malen beter.Maar dan zou je deze functie bijvoorbeeld maar 1 keer in het jaar te zien krijgen,als een soort evenement of iets anders...
 

DeletedUser2989

Guest
nee, ik verlang er volstrekt niet naar om tegen andere spelers te vechten. Net als Rodeon heb ik dit spel uitgekozen juist omdat ik niet hoef te vechten tegen andere spelers of steden moet plunderen.
 
Inmiddels heb ik in de afgelopen - ruwweg - 15 jaar al heel wat games uitgeprobeerd, waaronder ook een flink aantal met een onderdeel waarin spelers tegen elkaar knokken (PvP), als dan niet met verlies van opgebouwde vorderingen. Op zich kan dat best leuk zijn als iedereen in een game daar sportief mee om kan gaan.

Helaas is dat te vaak niet het geval.

Een PvP onderdeel trekt wat al te vaak spelers aan die niet in staat blijken om spel en werkelijkheid uit elkaar te houden. Het gevolg is een agressieve sfeer of houding naar andere spelers toe, die zich dan ook gaat uiten via andere wegen, zoals het forum of de chat. Er ontstaat ruzie, de situatie loopt uit de hand, met drama en gedoe als gevolg. Helaas. Dit maakt een spel op den duur minder leuk. Voor mij is het meer dan eens aanleiding geweest om een spel te verlaten.

Daarom ben ik heel blij met Elvenar, waarin dit PvP onderdeel er niet is, hoe leuk het soms ook zou kunnen zijn. Dan geef ik er de voorkeur aan om gezamenlijk als BS op te trekken en mooie scores te halen in de toren of in het toernooi en om zo te proberen om zo hoog mogelijk in de ranking tussen andere BS'en te komen.
 
Oké,oké,eigenlijk was dat trouwens niet mijn idee,maar dat van een vriend die niet op het forum wilt komen,vond dat wel redelijk en deed het voor hem...leg mij er bij neer
 
Hoi,
verlangen er sommige van jullie soms niet om tegen andere spelers te vechten?Ik wel en ik zou willen voorstellen om dat te kunnen doen.
Mij lijkt het logisch dat je een speler kan uitdagen en dat die speler dat moet accepteren of weigeren.Als hij/zij akkoord gaat,kun je proberen te winnen van de speler door te vechten.Als je niet meer online bent op dat moment,voer je het gevecht gewoon wanneer je terug bent.(2 dagen is maximum tijd om te vechten)
gewoon een ideetje,
bowmaster, Winyandor

Deels is er PvP,
In het broederschapsavontuur kan je strijden om de hoogste posities tegen andere gilden, niet door ze in puin te slaan maar door beter dan andere te presteren.
Op individueel nivo geld hetzelfde met het toernooi.

Maar echte PvP is meet een gank competitie van sterke spelers tegen zwakke spelers.
De enige leuke variant die ik tot nu toe heb gezien is die nieuwe in FoE,

Vind je het niets en en ben je zwak dan wordt je gekoppelt aan andere gilden die het niet aan vinden en zwak zijn, ben je die hard word je gekoppeld aan andere gilden die hard zijn. je kiest dus niet zelf wie je in de pan gaat hakken.

Zo voorkom je een hoop sterk valt zwak aan. ook win of verliest een gilde niets als je het negeert.

Maar inno-games heeft al eens aangegeven dat ze elvenar PvP vrij willen houden als onderdeel van hun strategie, voor PvP hebben ze FoE in hun arsenaal voor non-PvP Elvenar. zo kunnen ze beide doelgroepen aanspreken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Hoi,
verlangen er sommige van jullie soms niet om tegen andere spelers te vechten?Ik wel en ik zou willen voorstellen om dat te kunnen doen.
Mij lijkt het logisch dat je een speler kan uitdagen en dat die speler dat moet accepteren of weigeren.Als hij/zij akkoord gaat,kun je proberen te winnen van de speler door te vechten.Als je niet meer online bent op dat moment,voer je het gevecht gewoon wanneer je terug bent.(2 dagen is maximum tijd om te vechten)
gewoon een ideetje,
bowmaster, Winyandor
Ik kwam vandaag dit artikel tegen, het is in het Engels, maar hier staat wel aangegeven waar Elvenar voor staat en wat haar doelstellingen zijn ten aanzien van de speleigenschappen.

 

Deleted User - 147694

Guest
Ik zou je willen adviseren om je nooit meer voor het karretje van een ander te laten spannen... het een beetje raar als iemand iets wil, hij of zij er zelf de moeite niet voor wil doen!
Ook in het openingsbericht er melding van maken kan handig zijn, soms gebeurd het dat er op de man gespeeld wordt, maar als je als boksbal door een ander naar het forum gestuurd wordt om de klappen op te vangen, kun je dit net zo goed meteen aangeven. ;)
 
Goddank kan een coiner hier niet met een paar miljoen draken je legers waar je jaren mee bezig bent geweest in klap totaal uitroeien. Ook kan niemand met een goede bankrekening zonder begrip van het spel je stad van de kaart kwakken zoals in Grepolis. Ik ben al bijna 4 jaar groot fan van Elvenar juist omdat we elkaar niet direct kunnen aanvallen en slopen. Laat maar zien wat je in huis hebt in volgend BSA, mooie uitdaging.
 

DeletedUser726

Guest
-1 voor het idee

<cursieve tekst, waar hier later aan gerefereerd wordt, verwijderd; deze was wel degelijk als grapje bedoeld en in het geheel niet bedoeld om op de man/vrouw te spelen>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
Het lijkt me inderdaad een goed idee dit topic te sluiten. En het is niet nodig herhaaldelijk op de persoon te spelen en daar 'likes' op te plaatsen.
 
En het is niet nodig herhaaldelijk op de persoon te spelen
Likes geef je aan reacties waar je het mee eens bent (en ik begrijp niet hoe daarmee op de persoon gespeeld zou zijn), maar misschien lees jij met een andere bril op... of speel ik nou op de persoon?
 
Bovenaan