• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mysterie: orkkrijgers zonder dat ze geproduceerd worden

Sinds ik de bruine beer heb geplaatst krijg ik er zowel orkkrijgers als valoriaanse wachters bij, alhoewel mijn beer alleen maar valoriaanse wachters produceert. (bruine beer is lvl 1)
Weet er iemand hoe dit kan komen?
Groetjes,
bow
(PS: ik vind het helemaal niet erg, gratis troepen)
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik zou denken dat dit een bug is, anders zou ik het ook niet weten.
 
Waarom bestaat er geen knop om het hele topic te verwijderen...
Maak je geen zorgen, dat hoort zo... ik heb die beer op level 10 en krijg - naast de valorianen - ook nog kikkers, orken en orkstrategen. Als je met een muis op die beer zou zweven (of hem aanklikt en kijkt op het tabblad uitbreiden?) zie je alles wat hij je brengt…
 
Ja, maar de mijne is lvl 1, hoe graag ik het ook zou willen dat ie lvl 10 is, hij is het niet. De productie op lvl 1 is :
Screenshot_2020-05-12 Elvenar - Fantasie-stedenbouwspel.png
 

DeletedUser726

Guest
Krijg je die orkkrijgers niet gewoon ergens anders vandaan?
(verbetered; thanks bow: in de war met een ander lopend topic)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser726

Guest
Waarom bestaat er geen knop om het hele topic te verwijderen...


Die is er niet, maar je kan natuurlijk wel
OF jezelf rapporteren (in de hoop dit topic verwijderd te krijgen)
OF alle content van al je posts hier wegmikken...., maar dan moet de rest ook volgen ;)
 
Het zijn orkkrijgers, geen orkstrategen... En nee, ik krijg ze nergens anders van, want een maandje geleden had ik hem ook gezet, gebeurde hetzelfde, dan heb ik hem verwijderd, geen krijgers meer, nu plaats ik hem terug, en ik krijg ze opnieuw
 
Bovenaan