• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug wereldkaart-symbool op de wereldkaart

Het viel mij op dat toen ik op de wereldkaart was, het symbool 'wereldkaart' stond. Maar dat heeft daar toch geen zin?
Screenshot_2020-05-12 Elvenar - Fantasie-stedenbouwspel.jpg
 

DeletedUser726

Guest
uh, @bowmaster : je krijgt waarschijnlijk het verzoek om de bugtemplate volledig in te vullen.....
maar ik kan bevestigen dat ik het ook zie in de de browser versie....

Is me eigenlijk nooit eerder opgevallen... Nieuw sinds laatste update of zo?
 
Het balkje is identiek aan PC... je bent op de wereldkaart, daarom is dat bolletje niet actief (uitgegrijst)… het was waarschijnlijk makkelijker om het te laten staan dan om het weg te halen. Overigens zou ik de update van donderdag even afwachten, want dan wordt dat menuutje nog verder uitgebreid... :)
 

DeletedUser726

Guest
Het balkje is identiek aan PC? ik geef aan dat ik hem op de browser zie.... uh..... you lost me here
 

DeletedUser726

Guest
Dat plaatje is never nooit van een App..., misschien is bow voor een keer 'vreemd' gegaan
 

DeletedUser726

Guest
echt?

1589301446084.png


vs

1589301478805.png


Ja! je hebt gelijk, Het onderzoeken-icoon en de wereldbol staan inderdaad op beide balken (stad vs kaart) naast elkaar.....
Voor de rest zie ik geen gelijkenis.....
 
Spelversie: __v1.103.4-(0fb7778)
Spelwereld: __ Winyandor & Arendyl
Flash of HTML5: __ HTML5
Flash Speler versie: __
Spelersnaam: __ bowmaster
Mensen of Elfen: __ Mensen

De volgende informatie kan je handmatig invullen, of je kan naar de volgende website gaan en de link plakken die je krijgt als je klikt op "Copy link to this report": https://mybrowser.fyi/
MyBrowserFyi Link: __ (ga naar https://mybrowser.fyi/ en klik op "Copy link to this report" en plak de link hier)
Browser + versie: __
Besturingssysteem: __ Windows
Schermresolutie: __

Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: __ (indien van toepassing)

Huidige Situatie:
__Op de wereldkaart staat om naar de wereldkaart te gaan
__

Verwachte Situatie:
__ dat er op de wereldkaart geen knop is om naar de wereldkaart te gaan
__

Reproductiestappen
1.
__open Elvenar in de browser
2. __ ga naar de wereldkaart
3. __kijk naar het balkje vanonder op het scherm
4. __
5. __

Voeg gerust meer stappen toe indien nodig. Wel slechts EEN actie per stap benoemen!

Screenshots van de bug:
(voeg er zoveel toe als je nodig hebt)
Screenshot_2020-05-12 Elvenar - Fantasie-stedenbouwspel.jpg
Winyandor
Screenshot_2020-05-12 Elvenar - Fantasie-stedenbouwspel(1).png
Arendyl
 
Bovenaan