• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Tekst Fenikscultus in verkeerde taal

Ik opende mijn tab de fenikscultus, en dit is wat ik kreeg:
Schermafbeelding 2021-03-23 131257.png

Het is de Nederlandse versie, maar de tekst staat in het Engels. (ik speel op Win.) moet dat niet Nederlands zijn?
 
Je bent niet de enige, is ook bij mij in Ar.

Edit: Ook de tweede boodschap van Ochmaa is in het Engels
 
Laatst bewerkt:
ik kan geen Engels t'is

een ramp
Vertaling:
Mijn naam is Ochmaa en ik kom naar jou met groot nieuws. De kudde feniksen is, zoals vorig jaar voorspeld, teruggekeerd en enkelen van hen zijn al aan het landen op de buitenste delen van de stad. We zouden de laatste voorbereidingen moeten maken(/treffen) om hen te verwelkomen
 
Nee. In vorige evenementen werd bij elke opdracht een stukje van het verhaal van het evenement verteld. Dit keer is er veel minder verhaal bedacht bij het evenement en komt Ochmaa dus slechts af en toe ervoor om een nieuw stukje van het verhaal te vertellen. Maar die verhaaltjes hoef je niet te lezen (of begrijpen) om de opdrachten uit te kunnen voeren.
 
Mag ik dit hier plaatsen?
IK zie het verschil niet van de artifarcten, je kan er 1 maken (Welke?) en dat kost je twee artifarcten (Welke) volgens mij zijn deze twee hetzelfde...
Correct me if i am wrong
2021-03-24 (2).png
 
1616606772072.png


Is het verschil zo duidelijker?
de oude (vuur, aurerate en gouden feniks) is een vogel met veide vleugels, zoals je op wapenschilden uit het verleden ziet en bv in de oude duitse vlag.

De tweede is meer een combi tussen een eend in de vijver en een pauw vanaf de zijkant bekeken. je ziet maar 1 vleugel.
 
Bekijk bijlage 6077

Is het verschil zo duidelijker?
de oude (vuur, aurerate en gouden feniks) is een vogel met veide vleugels, zoals je op wapenschilden uit het verleden ziet en bv in de oude duitse vlag.

De tweede is meer een combi tussen een eend in de vijver en een pauw vanaf de zijkant bekeken. je ziet maar 1 vleugel.
Wow! nou zie ik het idd, pffff dank je wel voor de duidelijkheid!
 
Bovenaan