• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. event missiebalk verdwenen zonder geinnd te hebben

    De balk met eventmissies is na afronden van de laatste dagmissie ineens verdwenen zonder dat er prijzen geinnd zin, ook de put niet. Opnieuw inloggen werkt niet, andere browser geen resultaat en ook in de app is alles verdwenen/
  2. In onderzoek h20 missie 29

    Missie 29 (maak een handelsovereenkomst) is in het spel niet vertaald.
  3. zomertijd vs starttijd toren/toernooi

    Ik merk net dat de toernooitijd een uur vervroegd is naar 19.00u ipv 20.00u. In de wintertijd stond begin toernooi op 20.00u en vorige week begon die met de nieuwe zomertijd ook gewoon om 20.00u. Nu is die dus vervroegd en de toren is niet vervroegd,,, deze begon zondag wederom om 17.00u ipv...
  4. servers down?

    Spelservers lijken ineens down. Melden via support lukt ook niet, wachtwoord wordt niet herkend.. Meer mensen die hier last van hebben?
  5. lege landkaart, veel actieve buren weg

    Nu staan mijn instellingen zo ingesteld dat ik niet automatisch verhuis. Nu lijkt echter 80% van mijn omgeving verplaatst te zijn. Wat is er aan de hand? Tig goeie buren en handelaren in 1 klap weg...
  6. Niet reproduceerbaar OW medailles/scrolls uit handwerken komen in kpbalk

    Heb helaas geen screenshots als bewijsvoering, maar sinds deze week is het gebeurt dat de OW-bundels uit handwerken of beloningskistje bij handwerken niet als ow-bundels in de inventaris komen, maar als kennispunten aan je kpsbalk worden toegevoegd. Zelf zo vandeweek spontaan op 35 kps komen te...
  7. Opgelost [TE-4496] interne fout

    Goedenavond, Ik blijf vanavond in een loop hangen met inloggen. Zodra mijn stadje geladen is krijg ik een popup met de volgende melding: Fout: Sorry, er is een interne fout opgetreden. Probeer het later opnieuw. Krijg dit in verschillende browsers waarbij ik steeds de cache geleegd heb. Voor...
Bovenaan