• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar OW medailles/scrolls uit handwerken komen in kpbalk

Heb helaas geen screenshots als bewijsvoering, maar sinds deze week is het gebeurt dat de OW-bundels uit handwerken of beloningskistje bij handwerken niet als ow-bundels in de inventaris komen, maar als kennispunten aan je kpsbalk worden toegevoegd. Zelf zo vandeweek spontaan op 35 kps komen te staan en hoor net van BS genoot dat die ineens 50kps uit handwerkenkistje kreeg. 50 kps is echter geen prijs. wel bestaat er de 5x 10 ow-bundel als prijs.
 
Snap ik, maar dan moet er wel iets voorbij komen in handwerken of je moet de balk voor t kistje vol hebben met een kp bundel erin als prijs en deze dan ook winnen. Zoals je zult begrijpen is dit niet snel te regelen.

Wellicht dat oplettende medespelers hierbij even kunnen ondersteunen. Mocht er bij hen nu iets voorbij komen dat als bewijs kan dienen. ;)
In het andere geval kan inno zelf met dias even snel proberen de bug te reproduceren. Ben zelf iig niet van plan ze daar voor in te zetten :p
 
Een bugrapport gaat niet alleen om een screenshot, maar ook om de info van jouw systeem (OS, browser etc.)...
Zal wel eens vragen aan bsgenoot waar zij in speelt.

Wat mij betreft:
Spelversie: __ v1.110.3-(1d5308e) (2020-08-18 16:39)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ html5
Flash Speler versie: __ nvt
Spelersnaam: __ Topsecret
Mensen of Elfen: __ Mens
OS: W10 pro versie 1903
Browser: Opera versie 70.0.3728.106
 
Laatst bewerkt:
Hmm er blijkt intern een miscommunicatie te zijn. BS genoot heeft zelf wel kp bundels ontvangen en dus geen losse kps.

De kans bestaat dus dat ik bij mezelf simpelweg niet heb zitten opletten en ff een ongelukkige samenloop van omstandigheden heb gehad bij het innen die twijfel bracht.

Voor mezelf houd ik het nog even in de gaten, maar topic kan wel gesloten worden. Mocht blijken dat er wel iets niet goed gaat dan kom ik de volgende ronde met wat screenshots erbij.
 
Bovenaan