• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [TE-4496] interne fout

Goedenavond,

Ik blijf vanavond in een loop hangen met inloggen. Zodra mijn stadje geladen is krijg ik een popup met de volgende melding: Fout: Sorry, er is een interne fout opgetreden. Probeer het later opnieuw. Krijg dit in verschillende browsers waarbij ik steeds de cache geleegd heb.

Voor screenshot zie: http://prntscr.com/nolu0h

groet,
 

DeletedUser68

Guest
heeft te maken met de 100% aanbieding
me vriendin heeft het ook en die aanbieding is zichtbaar
 
Krijg hem ook op mijn Ekstertje account, zowel bij browser als mobiel. Bij mobiel hangt ie op de aanbieding, bij de browser op aankondiging van het toernooi. Hopelijk wordt het snel opgelost. Raafke heeft nergens last van.
 
Was iets te snel met onderstaande, had bovenstaande reacties gemist. Maar via onderstaande kan je de foutmelding dus oplossen.

ik heb de fout inmiddels weten te herleiden naar de diamantaanbieding die ik op de app kreeg. Deze heb ik net voor de foutmelding weten te sluiten en sindsdien werkt alles weer ok via zowel app als browser. Daarnaast geconstateerd dat de winkel offline is. Vermoedelijk zorgt de combi aanbieding met een winkel die offline is voor deze foutmelding.
 
Ik kan die aanbieding helaas niet sluiten. De foutmelding is er direct. En die is er ook alleen op de app. Bij de browser zit de toernooi aankondiging dwars
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het klopt inderdaad dat er op dit moment problemen zijn.

Voor de speler met een aanbieding en de melding van de interne fout: We doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen.
Voor alle spelers zonder aanbieding: Het is op dit moment niet mogelijk om diamanten aan te schaffen, we lossen dat zo snel mogelijk op.
 
Ik kan die aanbieding helaas niet sluiten. De foutmelding is er direct. En die is er ook alleen op de app. Bij de browser zit de toernooi aankondiging dwars
IK heb even goed opgelet waar het kruisje van de aanbieding zat en al tijdens het inladen op deze plek op t scherm blijven tikken. Na 1-2 pogingen lukte het me om de melding te sluiten waarna het spel weer als normaal functioneert,
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Als het goed is moet het inloggen weer werken voor spelers met een aanbieding en werkt alleen de winkel niet meer. Kunnen jullie dat bevestigen?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Top, dank voor de terugkoppeling @mike2910 ! We werken er nog altijd aan om het betaalsysteem weer beschikbaar te maken, zodra er meer informatie bekend is laat ik het weten.
 
Bovenaan