• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zomertijd vs starttijd toren/toernooi

Ik merk net dat de toernooitijd een uur vervroegd is naar 19.00u ipv 20.00u. In de wintertijd stond begin toernooi op 20.00u en vorige week begon die met de nieuwe zomertijd ook gewoon om 20.00u. Nu is die dus vervroegd en de toren is niet vervroegd,,, deze begon zondag wederom om 17.00u ipv 16.00u. Is er nu een foutje gebeurd en had de toren deze week weer naar begintijd 16.00u worden gehaald of is dit nu de bedoeling zo? Vraagt toch weer andere afstemming voor het zetten van de gevechtsgebouwtjes op deze manier en ben dan ook wel benieuwd naar hoe volgende week de begintijden naar verwachting zullen zijn.
 
vergis me trouwens, toernooi was idd eerder 19.00u , nu dus ook weer. Ben dan wel benieuwd of de toren volgende week volgt.
 
vraagje ik had er niet goed over na gedacht en ben van bs veranderd maar ik zat in de toren in de 2ekamer eerst kist, nu heb ik ooit is laten vertellen van het support als je bij een nieuwe bs bent en je doet nog een paar kistjes dan telt dat door, maar is dat veranderd? ik kan niks meer doen. zie bijlage
 

Bijlagen

  • ´de toren.jpg
    ´de toren.jpg
    315,6 KB · Weergaven: 71
Bovenaan