• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Bor de Wolf 1965

    Feedback Hoofdstuk 20 - De kracht van de muziek

    Als eerste @Tomthegreat , respect voor je dat je al zo lang solo speelt en dat je zo ver bent gekomen. Maar op dit punt ga je toch echt het verschil zien tussen grote BS spelers en solo BS spelers. Jij moet nu elke diamant sparen om een magisch woonhuis / werkplaats 1 niveau om hoog te krijgen...
  2. Bor de Wolf 1965

    Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

    nog leuker wat die fout betreft. Tip voor iedereen, hou van af nu je diamanten in de gaten. Op beta kwam deze bug en vrij kort daarna de diamanten bug en veel spelers zijn daardoor tijdens het herstel diamanten kwijt geraakt. U bent dus gewaarschuwd.
  3. Bor de Wolf 1965

    Opgelost [ONYX-43600] Fout bij ontslaan lid BS

    in dat geval zou ik adviseren om een verzoek via support te doen zodat die deze persoon kunnen verwijderen. Ik krijg het vermoeden dat deze persoon een account blokkade heeft staan en daardoor geen veranderingen kunnen gebeuren zonder support ondersteuning.
  4. Bor de Wolf 1965

    Feedback: Seizoen van dromen

    Als je alles gedaan hebt inclusief de huidige dag opdrachten dan kom je uit op 36 +75/115 En wetende van uit de Beta server, de 50 blaadjes zijn te halen met zelfs wat overschot.
  5. Bor de Wolf 1965

    BSA

    Als je de gegevens van de vorige BSA nog hebt dan kun je die blijven gebruiken. Het zijn maar een paar smeden gilde badges die je meer moet maken.
  6. Bor de Wolf 1965

    Wereldkaart

    Ik heb je net even opgezocht op de wereld kaart en zie dat er recht en onder jou nog 3, hoog uit 4 ringen zijn voor je in het buiten bos terecht komt. Maar ik zie dan ook dat daar een nog een paar spelers zitten die van de wereld bol dreigen te vallen en die moeten toch echt iets eerder...
  7. Bor de Wolf 1965

    Opgelost [ONYX-43600] Fout bij ontslaan lid BS

    Als het de speler is die ik vermoed, degradeer die dan eerst naar gewoon lid en probeer het dan nog eens. Het klinkt raar maar je laat de meeste leden gewoon als lid in je BS staan. Daarnaast heb je 2 of 3 magiërs en hoog uit 1 á 2 leden als ambassadeur. De ambassadeurs kunnen dan wel adviezen...
  8. Bor de Wolf 1965

    Wereldkaart

    Het helpt niets, laat ik dat voorop zetten. De verplaatsingen vinden iedere maandag ochtend plaats. En jou stadje kan alleen verplaatst worden naar een locatie die net als je huidige locatie de zelfde grondstoffen om zich heen heeft en vrij is. Ik heb zelf 1,5 Jaar mogen wachten op een nieuwe...
  9. Bor de Wolf 1965

    Geen bug Gebruik portaalwinst opdracht zonder gastras in de stad

    Om je dan te laten huilen, Ik heb in het verleden op Beta een voor mij op dat moment onmogelijke opdracht vervangen voor een andere en het zelfde voor een 2e onmogelijke opdracht waarbij ik de eerste opdracht weer terug kreeg. Nu gelden er een paar regels voor dit 3 maanden event. Dag...
  10. Bor de Wolf 1965

    Feedback: Spelupdate 1.170

    Dit zijn de problemen die verholpen zijn op de PC We fixed an issue that prevented the players from logging in. We fixed an issue where the wrong icons were showing above the buildings and the neighboring cities were grayed out or misshapen.
  11. Bor de Wolf 1965

    Geen bug Gebruik portaalwinst opdracht zonder gastras in de stad

    Voor dit soort opdrachten heb je per week 2 recycle pogingen. Die staan net rechts van de voortgangs balkjes
  12. Bor de Wolf 1965

    Feedback De Ketel

    om het nog eens te verduidelijken: Je gooit kennis punten in die ontwikkel boom en daarna de gewenste extra spullen. Daarmee ontsluit je een ontwikkeling. Nu voor de drankjes: ieder hoofdstuk die je volledig doet, dus alle ontwikkelingen ontsluit levert je 1 diploma op. Het aantal diploma's dat...
  13. Bor de Wolf 1965

    Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Ook 19 was redelijk snel te doen. Zet 2 licht punten in de stijgers en verkoop er 1 gelijk van daarna zet je de 2e lichtpunt nog maals in de stijgers en verkoopt die weer meteen zodat je die duistere rommel kreeg voor de portaal upgrades. En zit je in een actieve BS die de toren iedere week tot...
  14. Bor de Wolf 1965

    Feedback De Ketel

    Het enige wat ze kunnen verplichten is het ontsluiten van dat ding want je komt gewoon niet verder in de ontwikkel boom tot dat die ketel ontsloten is. Voor me zelf geld dat ik alleen de vecht drankjes wil en de rest niet dus daar bereken ik iedere week mijn drankjes op. Kan ik voor een week...
  15. Bor de Wolf 1965

    Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

    Als je een beetje handig bent met excel dan kon je het redelijk snel doen maar anders was het een crime. Als ik het me nog goed herinner gaf ik als invoer wat ik had staan en wat ik maakte in de hubs en wist dus wat ik had als ik de spullen kon ophalen Met deze gegevens maakte ik een matrix...
  16. Bor de Wolf 1965

    uitbreiding harmoniebos >3

    Die ruimte voor de ensembles die AlbertDeWijze vermeld klopt 100% de aantallen echter voor de instrument makers vind ik persoonlijk te veel. Met 3 van elke instrument maker is het hoofdstuk heel goed te doen. En zodra je de ensembles op 18 hebt en dus de portaal naar 4 hebt gebracht, kun je een...
  17. Bor de Wolf 1965

    uitbreiding harmoniebos >3

    klopt en als je de ruimte er niet voor wil gebruiken, dan kun je het hoofdstuk ook uitspelen met opslag vortex level 14+ Dat zorgt voor genoeg portaal ruimte om de laatste ontwikkelingen te doen maar dan moet je wel wachten met de opdrachten inleveren/weggooien tot dat H21 uit is en je die...
  18. Bor de Wolf 1965

    Bonusproductie niet meegenomen in Piramide van loutering

    Klopt en dit merk je heel sterk bij set gebouwen. Op het losse gebouw kun je de bonus krijgen maar op de extra punten zodra je 2 of meer set gebouwen er tegen aan zet krijg je voor de extra's niets. Ik heb dat op het Beta forum al eens als bug aangemerkt omdat in mijn ogen iets wat je alleen...
  19. Bor de Wolf 1965

    Bonusproductie niet meegenomen in Piramide van loutering

    De bonus productie van ieder gebouw telt niet mee voor welk wonder dan ook. pas als het als eerste productie vermeld staat telt het wel mee. Wil je dus meer orks hebben om gebouwen te kunnen verbeteren dan zul je echt die wapenkamers moeten plaatsen en naar voldoende hoogte moeten brengen. de...
  20. Bor de Wolf 1965

    uitbreiding harmoniebos >3

    Zo als ik en sommige anderen hebben gedaan is door zodra je portaal op level 3 staat, telkens een ensamble in je inventaris te stoppen zodat je de ruimte hebt om een nieuwe te maken. Zodra je nu 18 ensembles totaal hebt, maak je net genoeg ruimte vrij voor alle ensembles + portaal level 4. Ik...
Bovenaan