• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Gebruik portaalwinst opdracht zonder gastras in de stad

Spelversie: __v1.169.4-(1c3cc74) - html5 (2023-02-23 10:03)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ 3x gokken
Flash Speler versie: __
Spelersnaam: __ AlbertDeWijze
Mensen of Elfen: __ Mens

Browser + versie: __ FireFox 110.0.1
Besturingssysteem: __ Linux Mint
Schermresolutie: __ desktop

Huidige Situatie:
__
Eindspeler, alle onderzoeken gedaan, wachtend op komend hoofdstuk 21
__ Geen portaal in de stad.
__ Seizoen opdracht vraagt gebruik van portaal winst spreuken

Screenshot from 2023-03-02 03-34-14.png


Verwachte Situatie:
__ Opdracht komt alleen voor als je een gastras op visite hebt

Technisch redelijke checks lijken me het hebben van een portaal in de stad, en checken of de gastras goederen van het huidige hoofdstuk nog nodig zijn in onderzoek.

Reproductiestappen
1.
__ Speel elvenar tot je alle onderzoeken hebt afgerond
2. __ Gooi alle gasras gebouwen en portalen weg
3. __ Wacht to de seizoen opdracht voorbij komt.
4. __
5. __

Voeg gerust meer stappen toe indien nodig. Wel slechts EEN actie per stap benoemen!

Screenshots van de bug:
(voeg er zoveel toe als je nodig hebt)
 
Werkt portaalwinst verbreken hier niet?
Dan is de enige oplossing (naast het opnieuw neerzetten van het (dwergen)portaal) wat Bor aangeeft. Gelukkig heb je die recycle pogingen bij de weekopdrachten i.t.t. bij de dagopdrachten waar je ook wel eens een onmogelijke opdracht krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik had het al omgewisseld (heb ook niets naar support gestuurd) maar het lijkt me niet de bedoeling om dit soort opdrachten te krijgen als je geen gastras hebt. Andere opdrachten hebben ook condities waaronder ze toegestaan zijn, deze kan dat ook krijgen.
 
Om je dan te laten huilen,
Ik heb in het verleden op Beta een voor mij op dat moment onmogelijke opdracht vervangen voor een andere en het zelfde voor een 2e onmogelijke opdracht waarbij ik de eerste opdracht weer terug kreeg.

Nu gelden er een paar regels voor dit 3 maanden event.
Dag opdrachten moeten die dag af of ze zijn weg.
Week opdrachten blijven actief na het verlopen van de week en er komen gewoon 4 extra opdrachten beschikbaar.
Dus als je 1 opdracht deze week niet kunt doen dan blijft die staan en heb je de volgende week 5 opdrachten totaal.
2 weken niet spelen betekend dat je in week 3 totaal 12 week opdrachten kunt doen.
Maar dat stukje zou ik niet uit proberen, te veel stress als je ze als nog allemaal af wilt krijgen, vooral als je onmogelijke opdrachten krijgt.
 
Volgens mij kan je die portaalspreuk gewoon gebruiken ook al heb je geen portaal en gastras meer in je stad staan.
Doordat het maximum van je portaalopslag op 0 staat krijg je dus echter ook niks erbij. 0 van 0 blijft 0.
Je ziet namelijk dat het wel van je voorraad in je inventaris afgetrokken word dus dan heb je gebruikt.
Als je het namelijk niet zou kunnen gebruiken was die wel geblokkeerd.
 

Aeva

Chef
Ik denk dat Yogi69 gelijk heeft. Je gastrasgoederen blijven gewoon staan totdat je aan een nieuw hoofdstuk begint. Je hebt ze ook gewoon nog van oudere hoofdstukken, daarom kun je ook oude straten maken bijvoorbeeld. Vast ook bij het laatste hoofdstuk, want het volgende is er nog niet.
 
Ongetwijfeld zal het zo zijn, maar ik vermijd dat ik dingen weg gooi zonder er ook wat aan te hebben. Nu werkte gokken op een andere quest dus het probleem is al opgelost. Als dat niet gelukt zou zijn dan ga ik wel eens overwegen of ik ook 0 gastgoederen zou willen verkrijgen.

Het is ernstig genoeg dat Inno verdampende goedjes als prijs beschouwt ook als je er helemaal niets van nodig hebt.
 
Bovenaan