• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Hoofdstuk 18 teamgeest versnellen

Ik zit nu al een tijdje in hoofdstuk 18 en heb portaal max level en kan bijna me hubs naar 3 doen, ik weet van een bs genoot die hubs al op 3 heeft het alsnog verschrikkelijk lang vind duren om al die teamgeestbadges te verzamelen.

Heeft iemand een idee of tips om het hoofdstuk iets te versnellen zonder uiteraard diamanten te gebruiken haha!

Bii voorbaat dank!
 
Als je een beetje handig bent met excel dan kon je het redelijk snel doen maar anders was het een crime.
Als ik het me nog goed herinner gaf ik als invoer wat ik had staan en wat ik maakte in de hubs en wist dus wat ik had als ik de spullen kon ophalen
Met deze gegevens maakte ik een matrix tabel zodat ik wist wat ik allemaal zou kunnen maken in het portaal waar bij 1 combinatie er telkens het meeste van leverde en die maakte ik vervolgens.
Op die manier gebruikte ik mijn voorraden het effectiefst waardoor ik met de minst mogelijke verspilling (1 geiser maken terwijl ik ook 3 vuurstormen kon maken) door dat hoofdstuk heen schoot.

Maar als ik het me goed herinner gebruikte ik wel af en toe wat tijd versnellers om het portaal zijn achterstand in te laten halen.
Bloeiende handelaars gilde op een zeer hoog level is dan ook een must.
 
Ja die bloeiende handelsgilde heb ik dus nooit gebouwd puur omdat ik meerdere wonderen heb waar de focus op ligt en dan dus 1 achter zou blijven en destijds nut nie van in zag hahah!

Excel ben ik niet heel handig in en maak ik nu om de beurt die badges van alle soorten zodat me goederen gelijk blijft... en nu met de toren de aantal 2uurs die ik krijg gebruik ik dan in portaal voor zo een boost van 25 tot 30 stuks.

Maar begrijp hier wel uit dat hoofdstuk dus bedoelt is om er wat langer over te doen.. hou me hart al vast voor hfst 20...
 

Aeva

Chef
Je moet eerst nog langs 19 met een eindeloze rij wezentjes... één onderzoek in je kennisboom en je bent zo twee maanden verder!
 
Ook 19 was redelijk snel te doen.
Zet 2 licht punten in de stijgers en verkoop er 1 gelijk van
daarna zet je de 2e lichtpunt nog maals in de stijgers en verkoopt die weer meteen zodat je die duistere rommel kreeg voor de portaal upgrades.
En zit je in een actieve BS die de toren iedere week tot voorbij baas 2 speelt en je gaat zelf de eindbaas lastigvallen, dan kon je de tijd versnellers die je daar van krijgt goed gebruiken om de bouw van die licht/duister gebouwen te versnellen.

Het klinkt als opscheppen, maar als je ieder hoofdstuk kunt doorzien dan heb je er ongeveer 3 maanden maximaal voor nodig.
 

Aeva

Chef
Klinkt niet alleen als... :p
Je gaat er vanuit dat iedereen zakken vol met tijdversnellers (6 uur per stuk en dat 10 keer per keer) heeft. Dat is niet zo. Ook niet als je altijd bovenin de toren zit én elke kans in de MA grijpt om bij te maken.
Het lastige punt zit bij de technologieën op het einde van het hoofdstuk. Dan maak je eerst alle ultieme wezentjes voor de tech van fort 4 en voor de upgrade van fort 4 en daarna een hele bak zwarte en witte wezentjes...
 
Zo te horen is 19 nog een beste opgaven.... bs is wel actief alleen niet speciaalnvoor de toren en zelf doe ik de toren steeds vaker maar kost een hoop goederen of legers.

3maanden per hoofdstuk ga ik niet redden en dat is ook zeker niet nodig
 
Bovenaan