• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Merida

    Welke kleine BS wil zich bij Sonas Saorsa voegen?

    Hoi hoi, Wij zijn een kleine bs Sonas Saorsa, wat staat voor Vrijheid, Blijheid. Wij zoeken een andere kleine groep spelers of een broederschap die zich bij ons wil(len) voegen zodat we elkaar beter en gemakkelijker verder kunnen helpen. Wij hanteren geen (strenge) regels. Het spelen en bouwen...
  2. Merida

    Merida stelt zich voor

    Hoi, ik ben Merida en ik speel nu ruim vier jaar. Ik heb periodes dat ik heel actief speel, maar ook tijden dat ik minder of niet speel. Ik heb mijn stad al eens helemaal afgebroken, een pauze genomen van een half jaar (langer hield ik het niet vol) en daarna weer opgebouwd. Ik speel Elvenar...
  3. Merida

    Nieuwe weg vroeger in het hoofdstuk vrijspelen

    De nieuwe weg/straat die we kunnen vrijspelen in een hoofdstuk komt meestal vrij laat in het hoofdstuk. Ik vind dit jammer. Tegen de tijd dat ik hem kan 'neerleggen' ben ik al bij het einde van het hoofdstuk en vind ik de kosten en tijd die er in gaan zitten net te hoog om nog even in het 'oude'...
  4. Merida

    Opgelost [10694] Troepen innen

    Zowel op de US server als op de NL server is het alleen mogelijk om de eerste set troepen te innen bij de barakken en de eerste spreuk bij de academie. Dus wanneer je meerdere troepen hebt getraind, krijg je alleen de eerste troep en verdwijnt de rest in het putje. Bij de US server is dit bekend...
  5. Merida

    Opgelost [7561] Elvenwonderen op de achtergrond

    Misschien een bugje. Ik had net een elvenstad bezocht (heb zelf een mensenstad) en bij 'terugkeer' naar mijn eigen stad, had ik de elvengebouwen van de wonderen op mijn achtergrond in plaats van mijn eigen 'wondergebouwen' op de achtergrond. Vind ik trouwens ook wel eens leuk hoor, weer eens...
  6. Merida

    Animatie: ik zie wel lopende volkjes bij spelers die dit bij hun zelf niet zien, hoe kan dat?

    Er iets vreemds aan de hand :D Ik kan bij mijn broederschapsgenoten bij allen volkjes zien lopen. Maar zij kunnen dat zelf niet zien. Hoe kan dat ? :)
Bovenaan