• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe weg vroeger in het hoofdstuk vrijspelen

De nieuwe weg/straat die we kunnen vrijspelen in een hoofdstuk komt meestal vrij laat in het hoofdstuk. Ik vind dit jammer. Tegen de tijd dat ik hem kan 'neerleggen' ben ik al bij het einde van het hoofdstuk en vind ik de kosten en tijd die er in gaan zitten net te hoog om nog even in het 'oude' hoofdstuk te blijven hangen om de weg compleet te vervangen.

Is het een idee om het vrijspelen van de nieuwe weg eerder/vroeger in de techtree te plaatsen?
 

DeletedUser472

Guest
de wegen die nog gastras goederen kosten zou ik liever juist laat zien ik zelf onderzoek altijd eerst alles en laat de gastras gebouwen nog even staan dan ik sparen voor de wegen maar nu de wegen mana kosten zou ik het liever wel eerder zien dus kort gezegd

van dwerg tot orcs hfd mag wat later
maar boselven tot halflingen mag wel eerder
 

DeletedUser

Guest
Nee, heel graag aan het einde van een hoofdstuk houden. Zeker vanaf de boselven. Het kost een bulk aan mana, die je als je nog in het hoofdstuk bezig hebt, hard nodig hebt voor andere dingen
 
+1
Toen ik bij dwergen vastzat in onderzoeken was het wel handig om een paar wegen te kunnen leggen en verder gastgoederen te produceren tot aan het precieze benodigde aantal voor een onderzoek.
 

DeletedUser990

Guest
Vind de wegen nu in boselven veel te duur met de mana.
Bij de vorige hoofstukken heb ik het overschot aan produktie gebruikt om weg op te waarderen, maar nu ben ik al blij als de 50 verplichte stukken er liggen. Overschot aan goederen heb ik hier ook niet. alles is redelijk goed uitgerekend. Haal de cultuur wel uit andere dingen. Niet de evenementsprijzen, zijn leuk maar niet voor iedereen haalbaar. Maar mag niet klagen (denk ik) heb heleboel relekwieen en kennispunten gekregen.
 
Nee, heel graag aan het einde van een hoofdstuk houden. Zeker vanaf de boselven. Het kost een bulk aan mana, die je als je nog in het hoofdstuk bezig hebt, hard nodig hebt voor andere dingen

Het kost inderdaad ontzettend veel mana om hem aan te leggen, maar wanneer je de weg in het begin van het hoofdstuk al kunt vrijspelen, heb je de keuze om het te plaatsen of niet. Ik vind het leuk als de gebouwen en straten een beetje bij elkaar passen :)
 

DeletedUser

Guest
Het kost inderdaad ontzettend veel mana om hem aan te leggen, maar wanneer je de weg in het begin van het hoofdstuk al kunt vrijspelen, heb je de keuze om het te plaatsen of niet. Ik vind het leuk als de gebouwen en straten een beetje bij elkaar passen :)

Daar valt ook weer wat voor te zeggen ;)
 
Esthetisch gezien zou het beter bij de stad passen en mocht je genoeg voorraden hebben kan je zo ook je cultuur boosten :) Nadeeltje is dat als je deze dure tegels al hebt gelegd en dan nog je stad moet verbouwen kan het wel eens duurkoop worden als je tegels moet verkopen om je gebouwen te verplaatsen maar dat is dan je eigen verantwoordelijkheid :rolleyes:
 
Bovenaan