• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [10694] Troepen innen

Zowel op de US server als op de NL server is het alleen mogelijk om de eerste set troepen te innen bij de barakken en de eerste spreuk bij de academie. Dus wanneer je meerdere troepen hebt getraind, krijg je alleen de eerste troep en verdwijnt de rest in het putje. Bij de US server is dit bekend en wordt het gemeld zodra je inlogt. Is deze bug ook bij de NL server bekend en zo ja, wordt er aan gewerkt?
 

DeletedUser472

Guest
nee ik zelf heb er geen last van momenteel en volgens mij is dit ook niet eerder gemeld heb jij er zelf last van op de NL server
 

DeletedUser7

Guest
We zijn hier van op de hoogte. Hopelijk is 't snel weer opgelost.
 

DeletedUser

Guest
lekker dan het wel weten maar niet de moeite nemen om het even te melden :mad::mad::mad:
je moet hier ook echt alles in de gaten houden wat inno doet echt alles om maar spullen te pakken om je aan de dias te krijgen
 

DeletedUser

Guest
We zijn hier van op de hoogte. Hopelijk is 't snel weer opgelost.

Lord Jirre, krijgen we ook compensatie vanwege het verlies van hamertjes en munten?
Had 5 blokjes met 34 Golems in de kazerne staan, heb maar 34 golems erbij gehad. Daaaag hamertjes en munten :mad::mad::mad::mad::mad:

Baal hier enorm van. Ik wilde graag nog een gebiedsuitbreiding bij elkaar sprokkelen voor het nieuwe hoofdstuk begint. Maar dan moet ik wel legers kunnen trainen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser7

Guest
@Didi1 Ik weet niet of support je kan helpen, maar je kunt natuurlijk altijd proberen ze een berichtje te sturen. Wellicht kunnen ze je de voorraden terug geven.
 

DeletedUser1083

Guest
Er was inderdaad een probleem dit weekend, maar dit lijkt nu opgelost te zijn.
Wanneer je vanaf nu nog problemen hebt graag in dit topic reageren.
 

DeletedUser

Guest
Er was inderdaad een probleem dit weekend, maar dit lijkt nu opgelost te zijn.
Wanneer je vanaf nu nog problemen hebt graag in dit topic reageren.

O fijn, dan ga ik het heel voorzichtig proberen ;):)
 
Bovenaan