• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [7561] Elvenwonderen op de achtergrond

Misschien een bugje. Ik had net een elvenstad bezocht (heb zelf een mensenstad) en bij 'terugkeer' naar mijn eigen stad, had ik de elvengebouwen van de wonderen op mijn achtergrond in plaats van mijn eigen 'wondergebouwen' op de achtergrond. Vind ik trouwens ook wel eens leuk hoor, weer eens iets anders. Maar waarschijnlijk hoort dit niet :)
 
ok ,het blijkt dus dat wanneer ik iemand met wondergebouwen bezoek, ik die gebouwen op de achtergrond 'mee neem' naar mijn eigen stad. Dit geldt ook voor mijn bs leden die de wonderen nog niet vrijgespeeld hebben.
 

DeletedUser68

Guest
Dit is een oude bug al gemeld op beta
En toch word het met bug en al op onze server ingevoerd
 

DeletedUser7

Guest
Bugs worden alleen aangepast als ze grote problemen veroorzaken (bijvoorbeeld met het inloggen of werkelijk spelen van het spel), Mike. Anders loop je het risico dat je andere problemen veroorzaakt bij het oplossen en de patch uitgesteld moet worden (waar veel spelers ook niet blij mee zullen zijn ;) )
 

DeletedUser68

Guest
LOL is wel een punt
Maar een week uitstel van bv de wonderen is weer een week dichter bij de questen die zouden komen
Misschien bij het volgende hoofdstuk alles tegelijk een mooie optie
Of geen 1 week op de beta maar twee weken
 

DeletedUser7

Guest
't is niet echt uitstel. Van de patch die al een week op Beta draait weten we in ieder geval zeker dat spelers daar (hoogstwaarschijnlijk) prima op kunnen spelen. Die kleine visuele foutjes zijn misschien niet echt geweldig, maar daar heb je verder niet zo veel last van. Die worden in de week dat de patch al op Beta is wel aangepast, maar met die aanpassingen is dan nog niet gespeeld door de betaspelers, dus kun je niet het risico nemen om die gelijk op de live servers te gooien (ook al is het waarschijnlijk een prima patch).
Het lijkt dus misschien dat dingen worden uitgesteld, maar alles gaat achter de schermen gewoon door hoor ;)
 

DeletedUser68

Guest
Je hebt daar wel gelijk in
Maar het kan beter zo bedoel ik het
 

DeletedUser6

Guest
Deze bug is inderdaad reeds bevestigd, dank je wel voor het melden!
 

DeletedUser6

Guest
We verwacht dit met de volgende spelversie opgelost te hebben! :)
 
Bovenaan