• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Animatie: ik zie wel lopende volkjes bij spelers die dit bij hun zelf niet zien, hoe kan dat?

DeletedUser7

Guest
Het kan zijn dat zij niet de optie hebben aangevinkt om dit te kunnen zien (tandwiel rechtsonder, opties, "animaties in steden afspelen").
 

DeletedUser7

Guest
Bij hun ook? Want jij kunt het wel aan hebben staan, en dan zie je inderdaad overal volkjes lopen, maar als zij die optie niet aan hebben staan zien ze natuurlijk niets eh ;)
Het kan eventueel ook zijn omdat jij het Dwergen-hoofdstuk hebt bereikt en zij niet. Dat was een tijdje geleden een probleem, maar dan zouden zij alsnog volk bij jou moeten kunnen zien en jij niet bij hen.
 

DeletedUser470

Guest
Bij hun ook? Want jij kunt het wel aan hebben staan, en dan zie je inderdaad overal volkjes lopen, maar als zij die optie niet aan hebben staan zien ze natuurlijk niets eh ;)
Het kan eventueel ook zijn omdat jij het Dwergen-hoofdstuk hebt bereikt en zij niet. Dat was een tijdje geleden een probleem, maar dan zouden zij alsnog volk bij jou moeten kunnen zien en jij niet bij hen.

Dan is het dat waarschijnlijk daar ik animatie afspelen al aan had staan ..we zijn nog niet bij het Dwergen-hoofdstuk ..En ja ik zie volk lopen bij Merida :)
 

DeletedUser7

Guest
Heb je je cachegeheugen al een keer geleegd? En anders moet je even een bug-reportje maken. Ik geloof dat alles weer gewoon zou moeten werken namelijk.
 

DeletedUser43

Guest
Nou je het zegt, er loopt bij mij ook niemand door mijn stad. Nergens niet trouwens, ook niet in steden die ik bezoek, terwijl ik animaties wel aan heb staan.
 
Bovenaan