• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. bsa

    Dank
  2. bsa

    Erg veel!
  3. bsa

    Weet iemand hoeveel je precies per badge moet produceren voor de armband is daar een tabel van? Ik heb hem nergens kunnen vinden tot nu toe.
  4. bsa

    Dank je!
  5. bsa

    Moet je voor de standbeelden je eigen T1 gebruiken of plaats je gewoon de kleinste T1???
  6. Feedback toernooiaanpassingen

    Misschien is het al genoemd maar is het nu wel of niet verstandig om de troepenomvang onderzoeken alsnog te doen?
  7. Broederschapsavontuur (makkelijker maken innen)

    Dat is toch juist de kunst? Anders is er totaal geen uitdaging aan.
  8. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Heel andere vraag wellicht. Ik dacht dat in bsa magisvhe wp bij het oogsten voor twee telden. Is dat ook zo?
  9. Feniks gaat voor tien kisten

    We hebben inmiddels wat spelers die met pensioen zijn gegaan. Er is dus weer ruimte voor nieuw bloed! Spelplezier staat bij ons voorop. Maar..... We spelen graag voor tien kisten (behalve als er veel met vakantie zijn) We handelen eerlijk binnen dezelfde tier Maken af en toe een praatje in de...
  10. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Jippie!!! Die oude beren ben ik echt fan van!
  11. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Iemand een idee wanneer autumn Zodiac naar live komt? En of we weer artefacten om kunnen smelten??
  12. Feedback: De Tovenaarsbedevaart

    Ik vind het leuk dat je het zonder voorbereiding kan spelen. Animaties zijn weer prachtig en alles wat je wint is gewoon meegenomen. Ik vind het leuk.
  13. Feedback spelupdate 1.108

    Ik heb sinds de nieuwe update op mijn iPhone steeds dat het spel tijdens het spelen ineens afsluit.
  14. Feniks gaat voor tien kisten

    We hebben nog plaats voor enthousiaste spelers die in de toernooien voor tien kisten willen gaan. We gaan er dan wel vanuit dat je minimaal 1000 punten scoort. Afgelopen twee toernooien met glans gelukt! Komend toernooi gaan we er weer voor. Er zijn nu twee lege plaatsen. Maar....er kan meer...
  15. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Iemand al enig idee wanneer het op de live servers gaat starten?
  16. Wat betekend het Uitroepteken in porfiel foto??

    Ja zit nog in mijn bs. We hebben het samen getest.
  17. Wat betekend het Uitroepteken in porfiel foto??

    Dik heb het inmiddels getest met bs genoot. Zolang de ander niet geantwoord heeft blijft dat uitroepteken er staan. Is dus geen leesbevestiging.
  18. Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

    Wanneer start bsa op live?
  19. Feedback Spelupdate 1.102

    Ik krijg steeds groen signaal bij innen troepen. Ook als er geen opdracht open staat.
  20. Wat betekend het Uitroepteken in porfiel foto??

    Volgens mij betekent dit dat de ander je mail nog niet heeft gelezen.
Bovenaan