• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wat betekend het Uitroepteken in porfiel foto??

Ik ben net een mail gestuurd naar een persoon in onze bs, maar ik krijg in plaats van het normale profiel plaatje een uitroepteken.

Wat betekend dat?
 
20200415_103321.jpg
 

DeletedUser2114

Guest
Zo ver ik weet betekent dat gewoon dat het plaatje niet geladen kan worden. Staat het er nog steeds als je de app helemaal afsluit en dan weer opstart?
 

Deleted User - 124539

Guest
Misschien heeft de persoon gewoon geen profielfoto, alhoewel dat voor zover ik weet niet mogelijk is, en dan is het dus een bug. Je kunt het dan best melden als bug.
 

DeletedUser726

Guest
Ik heb ook geen profielfoto en zoals je ziet heb ik een vraagteken

Het ontgaat mij Waarom je eerst een vraag stelt over een In-game profielfoto (!) om daarna een opmerking te maken over een forum profielfoto (?)
 

DeletedUser726

Guest
@FairyBlossum : Yup, mijn fout... de vraag kwam van @Findabair ... excuses...
Observatie over ingame profielplaatje en forum profielplaatje is overigens ongewijzigd... de twee zijn onafhankelijk van elkaar.
 

DeletedUser4585

Guest
Dus het betekent dat de ander het nog niet gelezen heeft?
Betwijfel het, die functie heeft er nog nooit in gezeten. Vermoed toch eerder dat er ergens een plaatje ontbreek.
Heeft die persoon in de browser wel een plaatje ?
PS. Je mag rustig hier zijn naam zetten, kan de rest tenminste ook checken wat ze zien.
 
Kan deze speler 1 van de nieuwe avatars hebben van het nieuwe hoofdstuk?
Krijg momenteel vreemde meldingen op mobiel over missende bestanden die die niet kan downloaden zodra ik probeer in te loggen en als ik eenmaal binnen ben als ik de ambassase aanklik en de productie opstart.
 

DeletedUser726

Guest
Maar waarom hier dan een vraagteken, terwijl de post om een uitroepteken gaat. ?!?!
 

DeletedUser726

Guest
@Findabair : ik heb het ook, moet alleen Ff de plaatjes verzamelen...

maar een nieuwe post gaf direct de profielfoto, een oude post ook en 1 ertussenin geeft het uitroepteken....
Zelfde persoon voor de 1-op-1 en geen profielfoto wisseling!

ik dacht eerst dat het met ingelezen te maken zou hebben, maar dat kan niet... omdat die ik net gestuurd had niet eens gelezen kon zijn,zo snel had ik die gescreenshot.
 
Bovenaan