• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

bsa

Aeva

Chef
Ik denk dat het donderdag start. Vind ik zelf wel prettig trouwens. Dan is de laatste dag in het weekeinde voor iedereen, maakt niet uit waar op de wereld. Zit je niet op een werkdag 's nachts in die takkeputten :eek::rolleyes::cool:
 

Aeva

Chef
Ik denk dat er nu wel een officiële aanko zou zijn als we maandag beginnen, omdat de BS dan sluit voor nieuwe leden die mee willen doen aan het BSA. Dus verwacht ik dinsdag een aanko voor donderdag. Dat komt dan overeen met wat er aan aftellen opgedoken is.
 
bs leden vragen ,wanneer het begint, en kan geen juiste datum geven
Maakt niet uit, over het algemeen heb je je lege ruimte niet zo hard nodig dat je het niet een paar weken kunt missen (evt voor een groot deel).

Je weet dat er een BSA komt. Het maakt niet uit wanneer het komt. Plemp je lege ruimte vol met T1 en WP en start de produkties alvast. Worst case staat het een weekje te wachten voor je het nodig hebt.

Ik heb gister ook een bult T1 en WP neergezet en opgestart, van mij kan het los na het weekend :)
Maar weekje later is ook geen probleem.
 

Aeva

Chef
Tip: leg je velden met fabriekjes en werkplaatsen zo aan dat je alle wegen los kunt koppelen van de rest van je stad zodra de productie klaar is, dan hoef je geen dagen op eieren te lopen in je eigen stad...
 
Moet je voor de standbeelden je eigen T1 gebruiken of plaats je gewoon de kleinste T1???
Ik gebruik zoveel mogelijk de grootste T1 die het kleinste formaat heeft.

Kost een beetje meer inwoners (4 geloof ik voor mens marmer fabriekjes), maar het verdubbelt de T1 produktie (240 vs 560) bij mij, en bij 80 fabriekjes is dat toch leuk extra T1 voor de armband(?)
 
Weet iemand hoeveel je precies per badge moet produceren voor de armband is daar een tabel van? Ik heb hem nergens kunnen vinden tot nu toe.
 

DeletedUser4585

Guest
Weet iemand hoeveel je precies per badge moet produceren voor de armband is daar een tabel van? Ik heb hem nergens kunnen vinden tot nu toe.
1605800472821.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Aeva

Chef
Weet iemand hoeveel je precies per badge moet produceren voor de armband is daar een tabel van? Ik heb hem nergens kunnen vinden tot nu toe.
Uit de lijst die ik voor The Quest heb gemaakt:
ARMBAND
Per stuk => een ruime hoeveelheid marmer, staal en/of hout.
Te maken met normale basis fabriek en/of eventgebouwen.
Hoeveel hangt af van het hoofdstuk waarin je speelt.
Hoeveelheden per hoofdstuk zijn ongeveer: 1=90, 2=370, 3=1.3k, 4=3k, 5=6.3k, 6=8.8k, 7=12.5k, 8=15.5k, 9=20k, 10=26k, 11=28k, 12=35k, 13=45k, 14=48k, 15=58k, 16=68k, 17=79k.
 
Uit de lijst die ik voor The Quest heb gemaakt:
ARMBAND
Per stuk => een ruime hoeveelheid marmer, staal en/of hout.
Te maken met normale basis fabriek en/of eventgebouwen.
Hoeveel hangt af van het hoofdstuk waarin je speelt.
Hoeveelheden per hoofdstuk zijn ongeveer: 1=90, 2=370, 3=1.3k, 4=3k, 5=6.3k, 6=8.8k, 7=12.5k, 8=15.5k, 9=20k, 10=26k, 11=28k, 12=35k, 13=45k, 14=48k, 15=58k, 16=68k, 17=79k.
Dank
 
Met 4 max marmer van hoofdstuk 16, in hoofdstuk 17, na 3x 3 uur produktie: 78840 marmer. Einddoel: 79000, precies 160 marmer te weinig.
Moet het nu echt zo zielig net een 160 meer dan dat je eenvoudig kunt produceren??
 
Bovenaan