• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Sir Co

    Kapotte Scherven

    Het is volgens mij al veel eerder geschreven, maar waarom kan je alles opsparen in Handwerk goederen en alleen de kapotte scherven niet. Zou deze niet open kunnen gezet worden dat ik en meerdere met mij niet hoef op te letten als ik met het toernooi bezig ben en op moet letten dat ik er al 10...
  2. Sir Co

    The Keltisch zoekt spelers die de toren willen beklimmen voor een gouden munt.

    Broederschap The keltisch zoeken spelers die graag een gouden munt en veel prijzen willen ontvangen uit de toren. Wekelijks halen we met gemak 10 kistjes uit het toernooi. Naast dit spektakel willen we ook graag wekelijks de toren beklimmen om het gouden muntje te veroveren. Daarin zoeken wij...
  3. Sir Co

    Overig Ranglijst van alle onderdelen.

    Is het misschien een idee om een ranglijst te maken van alle spelonderdelen. Dus het Klassement, de toren, toernooi en bsa samen te voegen om daar een all time ranglijst van te maken. Daarmee motiveer je andere bs die dan waarschijnlijk actiever worden in het gene die ze niet/minder doen dan de...
  4. Sir Co

    Stad KP'S van oude wonderen

    Is het een idee om de naam erbij te zetten van wie je kp's ontvangt van oude wonderen. Soms ontvang je kp's en zie je niet van welk oud wonder en van WIE. Dat zou heel fijn zijn, want dan weet je welk wonder klaar is en van wie je kp's heb gekregen. Alvast thx, groetjes Sir CO.
  5. Sir Co

    BSA

    Wie weet wanneer de BSA begint of komt het niet op live in maart? OK thx allemaal.
  6. Sir Co

    Runenscherven

    Ik vraag mij af wanneer we runenscherven ontvangen voor de laatste 2 oude wonderen. Normaal krijg je random runen, maar nog niet van de laatste 2. Is dit normaal of duurt het zo lang om langer met dit hoofdstuk te doen?
  7. Sir Co

    Even Voorstellen

    Hallo mijn naam is Sir Co en zit bij de BS The Keltisch
Bovenaan