• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Kapotte Scherven

Het is volgens mij al veel eerder geschreven, maar waarom kan je alles opsparen in Handwerk goederen en alleen de kapotte scherven niet.
Zou deze niet open kunnen gezet worden dat ik en meerdere met mij niet hoef op te letten als ik met het toernooi bezig ben en op moet letten dat ik er al 10 heb en de overige gewoon verdwijnen terwijl je OW Enars ambassade niet binnen kan harken, omdat je er al 10 heb staan.
Ook mijn "Een en al reuzenrad" staat nu vast, omdat het balkje rood kleurt van volheid.
Dus de ene blijft staan als ik ze weer kan ontvangen, en andere verdwijnen achter de horizon.
Dat is wel een vreemd, dan zouden die prijzen bij het toernooi, waar ik een kapotte scherf kan winnen, ook vast moeten komen te staan, omdat mijn balkje van 10 vol is.
Ik hoor het wel waarom het wel of waarom het niet kan.
Groetjes Sir Co.
 
Ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit zo begrepen.
Houd er wel altijd rekening mee omdat ik die kapotte scherven altijd gebruik om een rune te smeden.
Sinds die runen 15 kp waard zijn heb ik er niet 1 meer gebruikt om een runencirkel mee te vullen.
Daar gebruik ik die scherven wel voor.
En met 30 tot soms wel 50 provincies elke week met toernooi krijg je die runencirkels ook snel vol.

Voor jou de enige manier om van wat scherven af te komen zodat je ze weer kan oogsten met die radjes is recepten maken met handwerken die scherven kosten.
 
Bovenaan