• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Ranglijst van alle onderdelen.

Is het misschien een idee om een ranglijst te maken van alle spelonderdelen.
Dus het Klassement, de toren, toernooi en bsa samen te voegen om daar een all time ranglijst van te maken.
Daarmee motiveer je andere bs die dan waarschijnlijk actiever worden in het gene die ze niet/minder doen dan de rest.
Zo word het nog leuker en gaan meer bs meer doen.
Groetjes Sir Co.
 
Zou dat werken?

Ik geef helemaal niets om die ranglijst, heb liever een leuk actief clubje dan een bovenaan de ranglijst, het was prima vertoeven op plek 50 (voor invoering toernooien) en het is net zo prima op plek 4, en als we met een leuk actief clubje weer wegzakken naar 50 of lager maar wel al onze doelen halen vind het allemaal wel prima. beter dat dan bovenaan staan en een groep die niet veel meer doet dan absoluut noodzakelijk is.
Ik neem liever een enthousiaste speler aan met 80K punten dan een uitgebluste met 1m punten.

Er is al zoiets in BSA ingevoerd gezien je daar broederschap ranglijstpunten kan verdienen, maar denk niet dat er 1 broederschap het voor die ranglijstpunten speelt.

Je zou haast zeggen dat je lid bent van ons, en graag op die eerste plek zou willen staan.

BSA zoeken we niet echt maar als het moet kunnen we echt wel wat meer doen dan de korste weg naar het einde. maar klassement staan we hoog, de toren halen we elke week goud en verbeteren we onszelf nog steeds, en toernooi staan we als de eerste echte toernooi BS en een handvol zeer actieve toernooispelers al jaren mijlenver voor de andere nederlandse gilden (vaak met 20-80K punten verschil naar de nummer 2)
Het is bijna alsof je die ranglijst voor ons hebt bedacht ;)

Die eerste plek is mogelijk een motivatie voor een paar Aartsmagiers maar dat zou geen motivatie moeten zijn algemeen, spelers moeten zelf de motivatie hebben om dingen te doen, en dan komt die ranglijst vanzelf wel een keer. het beste wat je kan doen is de spelers enthousiasmeren ipv. forceren.
 
heeft ook geen zin; want door all pushzooi, is elke lijst toch niet betrouwbaar.
Beter aparte lijstjes voor iets meer overzicht.
ranglijst is voor mij een hulpmiddel. geen doel:)
 
Bovenaan