• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Runenscherven

Ik vraag mij af wanneer we runenscherven ontvangen voor de laatste 2 oude wonderen.
Normaal krijg je random runen, maar nog niet van de laatste 2.
Is dit normaal of duurt het zo lang om langer met dit hoofdstuk te doen?
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik denk dat je de oude methode om extra runenscherven te verzamelen via de ongewenste OW maar het beste weer kunt gaan gebruiken.

Ik meende een tijd geleden wel iets er over gelezen te hebben dat ze bij de toernooiprijzen zouden komen, maar ik kan het niet terug vinden, kan ook zijn dat ze er uiteindelijk nog niet aan toe gevoegd zijn, denk dat @DonFrank hier meer over zeggen kan.
 

DeletedUser4585

Guest
Ik heb er al eentje, moet ergens met een toernooi gewonnen zijn. Het is dus wel mogelijk alleen wordt de kans natuurlijk wel steeds kleiner met steeds meer runen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Geen idee hoe de runenscherven bij toernooien toegewezen worden, alle broederschapsleden hebben wel dezelfde, maar een ander broederschap heeft (meen ik) nooit precies dezelfde runenscherven als prijs.
 
Ik heb er wel een aantal gekregen uit toernooien. Véél provincies spelen. In de 6e ronde krijg je veel kapotte runenscherven, die heb ik er uiteraard ook voor ingezet. Ik kreeg er trouwens wel meer, nadat ik de oude wonderen had vrijgespeeld. Beide staan inmiddels.
 
Ik heb op Winyandor waar ik pas in hoofdstuk 5 ben al 1 rune voor de vortex. Op Arendyll bijna bij dat onderzoek, maar nog geen runen. Ze zijn er dus wel, maar het zal inderdaad zeldzaam zijn door kleine kans bij heel veel wonderen. Er lijkt een grotere kans te zijn als je een wonder hebt staan. Hoewel dat ook alleen kan zijn als je het onderzoek gedaan hebt. Hoop eigenlijk vooral het eerste. Maar ben me hierover niet zeker.
 

DeletedUser726

Guest
Ik heb de OW van het hoofdstuk "De Elvenar" nog niet vrijgespeeld, maar heb er wel al runen voor.
Omdat ik niet heel veel provincies vrijspeel - ik krijg er toch geen provincie-uitbreiding meer door - haal ik daar in elk geval nauwelijks runen op.
Dus voor mij wordt het ook een kwestie van kapot smijten van de runen in een OW dat ik toch niet plaats.
 
Dat is niet alleen jouw persoonlijke mening, maar een feit. Reuzenraderen hebben - voor de productie van diverse spullen (naar keuze) - nu eenmaal een beperkte levensduur van 50 dagen. Daarna geven ze alleen nog wat cultuur.… helaas! :( :oops: :(
 

DeletedUser2989

Guest
Zodra je de tech van de ow hebt vrijgespeeld, kun je in het toernooi de runes krijgen. Derde toernooironde is rune ronde. Als je daar wat toernooiprovincies van speelt, zitten er altijd wel een paar runes tussen die je nodig hebt. Ook bij andere steden kijken en inzetten op een ow, waar je de rune van nodig hebt, kan aardig wat runes opleveren en natuurlijk de steden van je BS genoten.
 
Als je doneert in de gewenste oude wonder bij iemand anders én je doneert voldoende dan kan je een kistje verdienen. Degene die het meest doneert krijgt ook scherven van dat wonder.
 

DeletedUser726

Guest
Als je doneert in de gewenste oude wonder bij iemand anders én je doneert voldoende dan kan je een kistje verdienen. Degene die het meest doneert krijgt ook scherven van dat wonder.
@Mist303 : Het is afhankelijk van het level van het oude wonder, hoeveel kistjes met 1 of meerdere runenscherven beschikbaar zijn.
Je hoeft dus niet perse de hoogste donateur te zijn om scherven te verdienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan