• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Stad KP'S van oude wonderen

Is het een idee om de naam erbij te zetten van wie je kp's ontvangt van oude wonderen.
Soms ontvang je kp's en zie je niet van welk oud wonder en van WIE.
Dat zou heel fijn zijn, want dan weet je welk wonder klaar is en van wie je kp's heb gekregen.
Alvast thx, groetjes Sir CO.
 

Deleted User - 147694

Guest
@Sir Co wil een soort van eervolle vermelding plakkaat voor zijn oude wonderen om iedereen die ooit kennispunten in diens Oude wonderen gestort heeft.
 

DeletedUser4312

Guest
Bedoelt Sir Co niet het scherm dat aangeeft dat je een beloning ontvangt bij een vol OW van een andere speler? Daar staat namelijk alleen wát je ontvangt, maar niet van wie/welk OW.
 
Ja ik bedoel als je de beloning krijg (is altijd meegenomen), maar als je 5 kp krijg dan kan je niet goed zien van wie, dat zou best fijn zijn.
 

Deleted User - 147694

Guest
Jij niks @rodeon, ik weet dat jij alles altijd weet. ;)

Ik vind het wel fijn om te weten wie het weer gelukt is om onder meer met mijn hulp haar/zijn OW vol te krijgen.
 
Misschien heeft het niet voor iedereen nut, maar ik vind het wel fijn als ik 5 kp krijg om dan te weten van wie en welk oud wonder het is.
Ik jaag namelijk de wereld wel eens af en dan weet je of je weer naar die pesoon kan of niet.
Ik onthoud namelijk niet waar ik mijn kp's heb gedeponeerd.
Vandaar.
Dus gaat het nu gebeuren?, want ik vind dat wel handig.
Groetjes Sir Co.
 
Ik jaag namelijk de wereld wel eens af en dan weet je of je weer naar die pesoon kan of niet.
Ik onthoud namelijk niet waar ik mijn kp's heb gedeponeerd.

Dan krijg je alleen een melding als je dat wel gelukt is. Bij alle BS'sen die verstandig genoeg zijn met wondermails te werken, krijg je nooit een bericht omdat je nooit een prijs krijgt. Dan weet je dus nog steeds niet naar wie je niet moet gaan. Je zult toch een lijst moeten aanleggen als je dit wilt uitvogelen.
Ik zie het nut van dit idee niet, eerlijk gezegd.
 
Bij alle BS'sen die verstandig genoeg zijn met wondermails te werken, krijg je nooit een bericht omdat je nooit een prijs krijgt.
In beide BS-en waar ik lid van ben, wordt met wondermail gewerkt. Daar krijgen de grootste storters gewoon de runen en kp's die als beloning door de kistjes wordt toegekend... en krijgen daar dan (via Notificaties) ook bericht over! :)
 
Dan krijg je alleen een melding als je dat wel gelukt is. Bij alle BS'sen die verstandig genoeg zijn met wondermails te werken, krijg je nooit een bericht omdat je nooit een prijs krijgt. Dan weet je dus nog steeds niet naar wie je niet moet gaan. Je zult toch een lijst moeten aanleggen als je dit wilt uitvogelen.
Ik zie het nut van dit idee niet, eerlijk gezegd.

niet teveel broederschappen ;)
Het is en blijft een verdomd effectieve manier om aan redelijk veel kp te komen.

Het kost dan wel heel veel tijd maar is de enige manier om je wonderen naar max te levelen zonder pushaccounts.
 
Bovenaan