• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. annevries

    Opgelost doneren kp ow andere speler

    Het lukt niet (meer) om kp te doneren in het oude wonder van een ander
  2. annevries

    Opdrachten: bezit 4 x boerderij level 4(Halflings), graag hulp!

    Ik heb er 5 en de vraag/opdracht blijft staan, is dit een fout in het spel?
  3. annevries

    Heavensgate heeft (weer) plaatsje vrij

    ;) zin om met ons mee te spelen, we hebben 3 plekjes vrij o_O Ideale kandidaat zou de volgende bonusgoederen hebben: staal, boekrollen en toverstof onzin, we zoeken gewoon een actief gezellig lid om onze bs te komen versterken, plaats gewoon een sollicitatie en wees welkom Anne
  4. annevries

    Toernooien: alle kistjes in toernooi verkrijgen, graag advies.

    Misschien is dit al eerder voorbij gekomen, maar ik heb een vraagje. Wij willen met onze B.S. weleens proberen om alle 10 de kistjes te verdienen in een toernooi, nu is mijn vraag welk toernooi is dan het gemakkelijkst om mee te beginnen? En hebben jullie nog andere tips, ik hoor het graag...
  5. annevries

    fusie broederschappen

    Ik loop tegen het volgende probleem aan; ik ben aartsmagier van een B.S. van nu 18 actieve leden en 6 niet actieve leden. Het is lastig om nieuwe leden (die wel actief zijn) te werven. Nu zijn er vast meer B.S. die tegen hetzelfde probleem aanlopen. Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn( of...
  6. annevries

    heavens gate

    en ook wij zoeken actieve nieuwe leden, of is er een kleine bs dat wil fuseren :)
  7. annevries

    Forum: een omschrijving hoe je kan registreren op dit forum.

    Misschien is dit onderwerp al eerder aan de orde geweest, maar ik kan het niet vinden.:( Kan iemand mij een duidelijke handleiding /beschrijving geven hoe je je registreert voor dit forum? Mijn dank is groot (namens broederschap):)
Bovenaan