• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooien: alle kistjes in toernooi verkrijgen, graag advies.

Misschien is dit al eerder voorbij gekomen, maar ik heb een vraagje.

Wij willen met onze B.S. weleens proberen om alle 10 de kistjes te verdienen in een toernooi, nu is mijn vraag welk toernooi is dan het gemakkelijkst om mee te beginnen?

En hebben jullie nog andere tips, ik hoor het graag.

:) annevries, Heavens Gate
 

DeletedUser1294

Guest
Staal en zijde zijn het makkelijkst, boekrol het moeilijkst.
Als je een paar weken vooraf al begint te plannen, kan iedereen de benodigde legers en grondstoffen sparen om 1600 punten p.p. te halen bij 25 deelnemers.

Succes!
 
Staal en zijde zijn het makkelijkst, boekrol het moeilijkst.
Als je een paar weken vooraf al begint te plannen, kan iedereen de benodigde legers en grondstoffen sparen om 1600 punten p.p. te halen bij 25 deelnemers.

Succes!

ipv 1600 punten (8 prov x 5 ronden) ga voor het volgende

ronde 1 12 prov
ronde 2 12 prov
ronde 3 8 prov
ronde 4 8 prov
ronde 5 8 prov

Als er ook nog spelers zijn die 6 ronden doen is het helemaal top.

De reden om te gaan voor wat meer in de eerste 2 ronden is tweeledig.
1. Omdat deze ronden wat makkelijker zijn/goedkoper, en prov 10, 11 en 12 bonus kennispunten opleveren in ronde 2 (5 per prov)
2. Om wat marge in te bouwen, er zullen altijd spelers zijn die toch net die 1600 punten niet gaan halen, of die ene speler die toch niet meedoet. zonder marge in te bouwen zal je dan direct falen.

alvast heel veel suc6 gewenst.

5 ronden schema:
dinsdag 20:00-0:00
woensdag+: elke dag na 16:00 en voor middennacht.

6 ronden schema
dinsdag 20:00
woensdag 12:00-14:00 (toernooi is sinds deze week ook op de mobile app te doen)
Donderdag 5:00-8:00
Donderdag 21:00-0:00
Vrijdag: na 16:00 en voor za 4:00
Zaterdag: na 8:00 bij het vroegste schema en net voor einde 20:00 bij het late schema.
 

DeletedUser2206

Guest
Boekrol toernooi heeft er voor gezorgd dat ik geen toernooi meer speel de sterktes van mijn legers zijn enorm dit doet Elvenar expres vind dit stijlloos
 

DeletedUser2600

Guest
boekrol is een moeilijk toernooi,en je speel niet alleen maar met heel je bs
en je vecht het toernooi naar de waarde van je eenheden:);)
 
Boekrol toernooi heeft er voor gezorgd dat ik geen toernooi meer speel de sterktes van mijn legers zijn enorm dit doet Elvenar expres vind dit stijlloos

Boekrol is veruit het moeilijkste toernooi. al in ronde 1 zijn er voor spelers zoals mijzelf al gevechten die op de automaat niet te winnen zijn en moeten worden afgekocht of manueel worden gevochten.
Volgende week daarintegen is 1 van de makkelijkste toernooien.

Ik hoop dan ook dat je alles niet laat afhangen van het afgelopen toernooi.
(ps de 2de post in dit topic geeft ook aan dat scrolls moeilijk zijn.)
 

DeletedUser3236

Guest
Als je ranglijst punten wil scoren en een keer in de top 100 wil komen is boekrol vaak een goede kans, omdat de score die je nodig hebt vaak iets lager is.

Als je puur voor de kistjes gaat is het beter om boekrol rustig aan te doen en te sparen voor zijde.
 
Als je ranglijst punten wil scoren en een keer in de top 100 wil komen is boekrol vaak een goede kans, omdat de score die je nodig hebt vaak iets lager is.

Als je puur voor de kistjes gaat is het beter om boekrol rustig aan te doen en te sparen voor zijde.

als je puur alleen afkoopt in de toernooien ben ik het met je eens, echter als je ook vecht dan niet, ja je hebt minder punten nodig dan in andere toernooien, maar de prijs ervoor is net zo hoog. de reden dat de punten zo laag zijn is dat je in dat toernooi ook heel moeilijk kan vechten, je verliezen lopen dus meer dan flink op.

Met diezelfde verliezen had je meer provincies kunnen doen (en meer rewards gehad) in een ander toernooi en dus ook meer punten kunnen halen.
Ja haalt dan dus net zo makkelijk de top100 ondanks dat je een hogere score nodig hebt.
 
Bovenaan