• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Forum: een omschrijving hoe je kan registreren op dit forum.

Misschien is dit onderwerp al eerder aan de orde geweest, maar ik kan het niet vinden.:(

Kan iemand mij een duidelijke handleiding /beschrijving geven hoe je je registreert voor dit forum?

Mijn dank is groot (namens broederschap):)
 
bedankt voor je reactie, maar daar gaat er al iets mis moet je dan je spelersnaam in mijn geval annevries of je emailadres waarmee je je bij dit spel hebt aangemeld invullen?

en hoe als je zoals anderen je via facebook hebt aangemeld?
 
toen ik mijn spelersnaam invulde kreeg ik de volgende reactie;

OOPS!
De spelersnaam of het wachtwoord is niet juist.
OK

terwijl ik beide gebruik om me bij elvenar aan te melden:(
 

DeletedUser1427

Guest
Om een forum registratie te voltooien zoals @Vonkentrekker aangeeft, kan je via die link registeren.

Speelt de speler met een Facebook account, dan maakt de speler geen gebruik van een wachtwoord. De speler zou eerst een wachtwoord moeten koppelen aan zijn spelaccount, dit kan via de hoofdpagina van Elvenar. Rechts boven (waar de speler zich kan inloggen) vind je onder de invoerbalk van spelersnaam - wachtwoord: Wachtwoord vergeten?. Na het aanklikken van wachtwoord vergeten? wordt een pop-up geopend, na het invoeren van de spelersnaam of e-mail wordt een mail verzonden met instructies (deze mail bevat een link), hier kan de speler zijn wachtwoord aanmaken.

Nu de speler zijn wachtwoord heeft kan de forumregistratie voltooid worden.

Mocht het dan nog niet lukken adviseren wij een support ticket aan te maken.
 

DeletedUser1427

Guest
Dit topic wordt verplaatst naar de categorie: Vragen en hulp.
 

DeletedUser3012

Guest
Oké, heel leuk, maar hoe start je eigenlijk een gesprek of zoiets. Dit is een moeilijk minpunt, gezien ik dit niet gewoon simpel kan 'vragen'. ik weet niet hoe dat moet. ze vragen altijd van: 'deelnemende leden' of zoiets. maar kun je er ook voor zorgen dat iedereen het kan zien?

als ik niet duidelijk ben. graag reactie. sorry dat ik geen apart topic ben begonnen. dat lukt dus niet. ik moet me er tussen wurmen
 
Bovenaan