• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

fusie broederschappen

Ik loop tegen het volgende probleem aan; ik ben aartsmagier van een B.S. van nu 18 actieve leden en 6 niet actieve leden.

Het is lastig om nieuwe leden (die wel actief zijn) te werven. Nu zijn er vast meer B.S. die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn( of kunnen worden in de toekomst), dat 2 aartsmagiers samen overeenkomen om hun B.S. samen te voegen.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou het te realiseren zijn?
 
Ik denk dat dat al gedaan wordt, waarbij een groep actieve mensen overstapt en magiër of een andere titel aanneemt onder de andere aartsmagiër die verder staat.
 
zou kunnen dat het al gebeurt, maar dan moet 1 van beide de broederschap eerst ontbinden volgens mij.
en dan allemaal over naar nieuwe/andere B.S.

beetje ingewikkeld.

gaat sneller als je echt kunt fuseren lijkt mij :)
 
Sneller als het een optie zou zijn, maar die eerst programmeren kan een tijd duren :D als ze het al willen overwegen :D dus als je een oplossing wil voor de nabije toekomst kan je best zelf iets verzinnen, en eventueel daarnaast een voorstel tot wijziging voor in de toekomst indienen bij 'suggesties en ideeën' op dit forum :).
 

DeletedUser1294

Guest
Fuseren lijkt me geen optie die je als aartsmagiër moet krijgen.
Je beslist dan voor alle spelers in de bs waar ze naar toe gaan, zonder dat zij daar misschien zeggenschap in hebben.
Je kan toch gewoon met 12 spelers overstappen naar de andere bs. Ik snap het probleem niet.
 

DeletedUser2349

Guest
zou kunnen dat het al gebeurt, maar dan moet 1 van beide de broederschap eerst ontbinden volgens mij.
en dan allemaal over naar nieuwe/andere B.S.

beetje ingewikkeld.