• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

fusie broederschappen

Ik loop tegen het volgende probleem aan; ik ben aartsmagier van een B.S. van nu 18 actieve leden en 6 niet actieve leden.

Het is lastig om nieuwe leden (die wel actief zijn) te werven. Nu zijn er vast meer B.S. die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn( of kunnen worden in de toekomst), dat 2 aartsmagiers samen overeenkomen om hun B.S. samen te voegen.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou het te realiseren zijn?
 
Ik denk dat dat al gedaan wordt, waarbij een groep actieve mensen overstapt en magiër of een andere titel aanneemt onder de andere aartsmagiër die verder staat.
 
zou kunnen dat het al gebeurt, maar dan moet 1 van beide de broederschap eerst ontbinden volgens mij.
en dan allemaal over naar nieuwe/andere B.S.

beetje ingewikkeld.

gaat sneller als je echt kunt fuseren lijkt mij :)
 
Sneller als het een optie zou zijn, maar die eerst programmeren kan een tijd duren :D als ze het al willen overwegen :D dus als je een oplossing wil voor de nabije toekomst kan je best zelf iets verzinnen, en eventueel daarnaast een voorstel tot wijziging voor in de toekomst indienen bij 'suggesties en ideeën' op dit forum :).
 

DeletedUser1294

Guest
Fuseren lijkt me geen optie die je als aartsmagiër moet krijgen.
Je beslist dan voor alle spelers in de bs waar ze naar toe gaan, zonder dat zij daar misschien zeggenschap in hebben.
Je kan toch gewoon met 12 spelers overstappen naar de andere bs. Ik snap het probleem niet.
 

DeletedUser2349

Guest
zou kunnen dat het al gebeurt, maar dan moet 1 van beide de broederschap eerst ontbinden volgens mij.
en dan allemaal over naar nieuwe/andere B.S.

beetje ingewikkeld.
Lijkt mij de meest simpele oplossing waar niets ingewikkeld aan is. :confused: Waarom een idee/suggestie doen, vervolgens weken of maanden wachten totdat er misschien een poll komt (of niet). Terwijl je op kinderlijk eenvoudige wijze van 2 broederschappen 1 kan maken na intern overleg. Volgens mij zie je problemen die er helemaal niet zijn. Sterker nog, ik denk dat het idee/suggestie die jij voorstelt de meest ingewikkelde oplossing is ... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fuseren lijkt me geen optie die je als aartsmagiër moet krijgen.
Je beslist dan voor alle spelers in de bs waar ze naar toe gaan, zonder dat zij daar misschien zeggenschap in hebben.
Je kan toch gewoon met 12 spelers overstappen naar de andere bs. Ik snap het probleem niet.
Mee eens, zelf benader ik kleine bs- jes en overleg of ze willen aansluiten. In de meeste gevallen is dat goed gegaan. En ja je moet even zoeken en is even veel klikwerk, maar dat is voor mij geen probleem, zeker niet als ik 'n volle bs wil! ;)
 
:) jullie hebben gelijk, misschien was ik iets te snel met mijn onderwerp.

ik wij zijn al een tijdje aan het zoeken, maar langzaam vult onze B.S. zich.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik loop tegen het volgende probleem aan; ik ben aartsmagier van een B.S. van nu 18 actieve leden en 6 niet actieve leden.

Het is lastig om nieuwe leden (die wel actief zijn) te werven. Nu zijn er vast meer B.S. die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn( of kunnen worden in de toekomst), dat 2 aartsmagiers samen overeenkomen om hun B.S. samen te voegen.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou het te realiseren zijn?

Bedankt voor je idee, dit topic is verplaatst naar de categorie: suggesties en ideeën. Er zijn al enkele meningen gegeven over dit idee, er zal binnenkort gekeken worden of dit topic een poll verdient of dat dit idee naar het archief wordt verplaatst.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik loop tegen het volgende probleem aan; ik ben aartsmagier van een B.S. van nu 18 actieve leden en 6 niet actieve leden.

Het is lastig om nieuwe leden (die wel actief zijn) te werven. Nu zijn er vast meer B.S. die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Mijn vraag is, zou het mogelijk zijn( of kunnen worden in de toekomst), dat 2 aartsmagiers samen overeenkomen om hun B.S. samen te voegen.

Wat vinden jullie van dit idee? Zou het te realiseren zijn?

Bedankt voor jouw idee, uit overweging van gegeven feedback lijkt dat dit idee niet de animo behoeft om verder ontwikkelt te worden. Er zijn enkele handige tips meegegeven om te fuseren met elkaar waaronder de tip van @Didi1 die het volgende meldt:

We hebben in het forum al de topics "Broederschap zoekt spelers" en Speler zoekt broederschap". Dus misschien nog een topic erbij:
"Broederschap zoekt fusie partner"

Op dit forum kunnen spelers (aartsmagiers of spelers van een broederschap) tot een overéénkomst komen om een fusering waar te maken. Dit idee is afgewezen en wordt verplaatst naar het archief. Wij wensen je wel heel veel succes bij het zoeken naar een broederschap die met jullie wil fuseren.
 
Bovenaan