• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost doneren kp ow andere speler

DeletedUser1427

Guest
Helaas is dit een bug die is meegekomen vanuit de Beta versie (te bereiken via deze link). Het probleem ligt momenteel bij de ontwikkelaars om opgelost te worden. Zodra het is opgelost, wordt dit met de spelers gedeeld via de release notes. Het kan even duren voordat dit probleem is opgelost, onze excuses voor het ongemak.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan dit in de laatste update zitten ? Deze bug is gisteren pas ontstaan op Beta, compleet andere versie dan we hier hebben !? Ik vind dit toch wel een heel erge blunder van Inno. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan dit in de laatste update zitten ? Deze bug is gisteren pas ontstaan op Beta, compleet andere versie dan we hier hebben !? Ik vind dit toch wel een heel erge blunder van Inno. :mad:

Mee eens, zeker als dit lang gaat duren gaat het ons aardig wat kennispunten kosten: Beloningen van donaties!
 

DeletedUser3542

Guest
Ik vind het sowieso raar dat een bug mee kan komen uit een beta. In mijn wereld (ook software ontwikkeling, maar dan voor een grote energiepartij in Nederland) rol je een update uit op beta (test) om te kijken of die goed is en ga je pas over naar productie met die update als alle problemen eruit zijn.
 
Onacceptabel dit soort grote bugs. Waarom bestaat beta als dit soort rotzooi meegestuurd wordt naar live servers?
Spelontwrichtend en volledig onnodig. Ga dan aub ipv 1dag/week naar 3 weken tussen beta en live, want dit is de zoveelste keer dat het keihard fout gaat.
 

DeletedUser64

Guest
Ik ben totaal verbijsterd.. Dat die bug gisteren op beta ontstond en vanmorgen niet meteen is hersteld, vind ik al enorm vervelend. Maar dat die bug hierheen is gekomen, wie doet nou zoiets? Ik ben het met Lord Soth eens en vind dit een enorme blunder.
 
Bovenaan