• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Overig Generieke evolutieartefacten

    Goede middag, Motivatie: We hebben nu meerdere leuke evolueerbare gebouwen. En bij komende evenementen kunnen we weer nieuwe verwachten. Elk gebouw heeft zijn eigen artefacten. De artefacten die je bij tussentijdse evenementen krijgt zijn specifiek voor een van de gebouwen (zoals de fenix bij...
  2. Mana: Is de tijdstip van manareductie aangepast?

    Het viel me ineens op dat het tijdstip waarop manareductie plaatsvindt veranderd is van 4 uur 's nachts (wintertijd) naar middernacht (zomertijd). Ik weet niet hoe lang dit al is normaal let ik er niet zo op. Ik kan me niet herinneren daar een aankondiging of opmerking over gezien te hebben...
  3. <onvoldoende bespreking> suggestie next knop burenhulp¨

    Nu is het zo dat na elke (niet bs) burenhulp we terug moeten naar de wereldkaart om naar de volgende te gaan. Dit kost extra tijd, terwijl het al zo veel tijd kost dat ik niet elke dag een ronde kan doen. Mijn suggestie is om naast de burenhulphandjes in het blok onderaan het scherm een knop te...
  4. Niet reproduceerbaar Tijd

    Weet niet of het al bekend is, kwam het wel tegen in een topic met feedback over het evenement. Sinds de zomertijd/wintertijd starten dingen later. Zo begint de dagquest een uur later en ook het toernooi is een uur later gestart. Mijn vraag: blijft dit zo of is dit een bug die nog opgelost...
Bovenaan