• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Generieke evolutieartefacten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede middag,

Motivatie:
We hebben nu meerdere leuke evolueerbare gebouwen. En bij komende evenementen kunnen we weer nieuwe verwachten. Elk gebouw heeft zijn eigen artefacten.

De artefacten die je bij tussentijdse evenementen krijgt zijn specifiek voor een van de gebouwen (zoals de fenix bij de bsa). Heb je dat gebouw niet of al volledig geevolueerd kun je er dus niet veel mee. Daarmee is de prijs en dus het evenement een stuk minder interessant

Idee:
Het idee is dus om naast de specifieke artefacten ook generieke artefacten te hebben.
Ik ben er voor om tijdens het evenement dat je het gebouw krijgt ook specifieke artefacten te krijgen, maar tijdens evenementen die later volgen, zoals de bsa, generieke te krijgen. Dan kunnen de spelers zelf kiezen voor welk gebouw ze gaan. Het wordt dan voor iedereen interessant om aan dat evenement mee te doen.


Nadelen:
afgezien werk voor Inno, kunnen spelers die de generieke artefacten opsparen in een nieuw evenement sneller hun gebouw evolueren dan de makers voorzagen. Echter gezien ze hun oude gebouwen dus niet verder hebben geevolueerd en specifieke artefacten overhouden middelt het effect ervan denk ik snel uit.

Door het bestaan van van specifieke artefacten te handhaven kan voorkomen worden dat in een evenement met een minder interessant gebouw flink wat artefacten wordt gespaard voor andere gebouwen. Hierdoor kan balans behouden blijven.



Groeten en in afwachting van jullie reacties verblijf ik,
Ritsjoena
 
Kan je nog een nadeel geven,

Er zullen minder mensen geneigd zijn om diamanten uit te geven tijdens een event om het gebouw "compleet" te krijgen.
Met generieke artefacten is er veel minder aansporing om dit te doen.

Ze kiezen waarschijnlijk voor de feniksen omdat deze voor het gros van de spelers 3 gebouwen hadden waarbij het bijna onmogelijk was om deze allemaal op nivo te krijgen. je had ervoor 27 artefacten nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan