• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Tijd

Weet niet of het al bekend is, kwam het wel tegen in een topic met feedback over het evenement.

Sinds de zomertijd/wintertijd starten dingen later. Zo begint de dagquest een uur later en ook het toernooi is een uur later gestart.

Mijn vraag: blijft dit zo of is dit een bug die nog opgelost moet worden? M.a.w. starten alle toernooien in de zomer een uur later (20:00 ipv 19:00)?

Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser

Guest
Toernooien beginnen inderdaad om 20:00 in de zomer.

De dagelijkse event quest moet echter wel gewoon om middernacht een nieuwe krijgen. Dat is dus wel een bug maar ga er eigenlijk vanuit dat ze deze niet meer gaan fixen dit event, daarvoor hebben ze het waarschijnlijk te vreemd geprogrammeerd.
 

DeletedUser472

Guest
de toernooien waren origineel eigenlijk starten om 20:00 uur enkel toen de wintertijd in ging veranderde dat naar 19:00 dus eigenlijk is het gewoon nu weer goed gezet
 

DeletedUser1427

Guest
Weet niet of het al bekend is, kwam het wel tegen in een topic met feedback over het evenement.

Sinds de zomertijd/wintertijd starten dingen later. Zo begint de dagquest een uur later en ook het toernooi is een uur later gestart.

Mijn vraag: blijft dit zo of is dit een bug die nog opgelost moet worden? M.a.w. starten alle toernooien in de zomer een uur later (20:00 ipv 19:00)?

Bij voorbaat dank.

Hey Ritsjoena,

Ik heb navraag gedaan en ben het volgende te weten gekomen:

Het Broederschapstoernooi, dat momenteel start om 20:00, is zover ik hoorde een bug en wordt zodra het mogelijk is met de volgende update teruggedraaid naar 19:00
Dit geldt ook voor de dagbeloningen die momenteel refreshed worden op 01:00, dit wordt hopelijk (niet met zekerheid) de volgende update weer teruggedraaid naar 12:00 zoals voor het invoeren van de zomertijd was.
 
Bovenaan