• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mana: Is de tijdstip van manareductie aangepast?

Het viel me ineens op dat het tijdstip waarop manareductie plaatsvindt veranderd is van 4 uur 's nachts (wintertijd) naar middernacht (zomertijd).

Ik weet niet hoe lang dit al is normaal let ik er niet zo op.
Ik kan me niet herinneren daar een aankondiging of opmerking over gezien te hebben. Maar daar kan ik overheen gelezen hebben.
Onlangs ben ik van boselven naar tovenaars gegaan. Heeft dat invloed op de reductietijd?

Op zich is dit niet zo belangrijk, maar soms is het goed om er bewust van te zijn.
(ik zie dit bericht dan ook als mededeling voor wie het ook gemist heeft en vraag waarom veranderd is en niet als vraag om het te veranderen)

Groetjes,
Ritsjoena

(ps het is me niet helemaal duidelijk onder welke topic ik dit kwijt kon)
 

DeletedUser3113

Guest
@Ritsjoena Ik heb toch even je topic verplaatst naar Vraag en hulp. Omdat je meer een mededeling hebt bied je hulp aan spelers met info.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser1570

Guest
@Ritsjoena Ik heb het gisteravond in de gaten gehouden, maar bij mij veranderde niets om middernacht. Ik heb niet gewacht tot 04.00 uur (de normale tijd), ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit weten.
 

DeletedUser3209

Guest
Normaal kan je zien wanneer de afnametijd gebeurd voor mana.
Als je in je onderzoekmenu op een technologie klikt dat je nog moet vrijspelen, zie je hoe lang het nog duurt als je op mana klikt dat nodig is om die technologie vrij te spelen.
Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag? Maar bij mij staat de teller ook op middernacht.
 

DeletedUser1294

Guest
Hier ook om middernacht, waarmee ik dus de afname van zaden kan beperken, omdat ik meestal pas na middernacht al mijn fabrieken weer aanzet.

De t4-goederen zet ik vlak voor middernacht aan op een lange productie, wacht op de afname en annuleer alles vlak na middernacht. Ik krijg dan alle zaden uit de producties weer terug zonder verlies van 10%.
 
Bovenaan