• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Opgelost foute taal in mailbox

    Sinds het spel vanochtend is bijgewerkt is er een fout in de taal gekomen in de berichtenbox. Heb geen idee hoe ik hier een melding van moet maken maar de berichtenbox geeft aan Inbox-compose-outbox als je op compose klikt krijg je ook de engelse taal. wil wel een afbeelding sturen maar hij...
  2. Vreemde praktijken?

    Ik kreeg gisteren opeens meldingen in mijn gebouwen menu dat ik 23 nieuwe cultuur had. Vanmorgen ook en opeens een melding dat ik bij een bs zat. Ik heb het spel opnieuw opgestart en toen was die melding weg en zat ik gelukkig nog in mijn eigen bs. Ik heb bij die bs gekeken en daar zaten toen...
  3. Zijde toernooi moeilijker?

    Wij ervaren in onze BS dat zijde toernooi nu moeilijker is dan voor de komst van H15. Zijn er meer die dat zo ervaren? We hadden staal, zijde en elixer als 10 kisten toernooi gekozen omdat dezen het beste te doen waren. Maar nu ervaren we dat zijde moeilijker is geworden.
  4. Simia Sapiens OW constructen

    Ik heb de Ow Simia Sapiens geplaatst en moest sient goederen daarvoor gebruiken. Op Wiki staat echter dat het met gewone goederen moet. Mijn vraag is: moeten die andere levels waar goederen nodig zijn ook met sient goederen?
  5. Kopie van word naar berichten in HTML

    Ik ben overgestapt naar de HTML versie maar nu kan ik iets in word niet plakken in de berichten van de bs. Iemand een idee of dat kan en zo ja kan iemand mij uitleggen dan hoe.
  6. setgebouwen functioneren niet goed

    Ik heb net gecontroleerd en ik kreeg de extra zaad en mana niet uit mijn winterset en ook niet uit mijn nieuwste set van het lopende event. Het wordt niet bij geschreven. Het gaat dan om de zaad en mana. De rest wat je extra krijgt wel. Ik heb met screenshots de beginstand gemaakt en toen de...
  7. Van blauwdruk naar spreuk

    Op Beta is er een proef geweest van de allernieuwste spreuk die de blauwdruk gaat vervangen. Ik zou graag willen weten als je cultuur met mensen hebt staan en als je die kunt uppen of dan alleen je cultuur omhoog gaat of ook het aantal mensen? Weet iemand dit?
  8. toernooi tijd

    Viel ons net op dat het marmer toernooi nog 4,5 uur duurt dus tot middernacht. Blijft dat nu zo of is het een vergissing?
  9. OW Vuurtoren van goed buurschap

    Kan iemand mij vertellen hoe je de mana krijgt van deze ow? Is dit burenhulp van je buren op een gebouw(cultuurgebouw) die mana produceert. Als ik geen mana gebouwen heb die mana produceren heb ik dan iets aan deze OW?
  10. wensput spreuk?

    Hallo Ik heb spreuken op mijn wensputten maar zie dat niet terug. Werkt het betoverd geschenk niet op de wensputten?
  11. Opgelost [ONYX-23936] Spreuken: spreuk (betoverd geschenk) op portaalgebouwen Amuni

    Ik heb laatst een paar spreuken op de tempelzuilen en palmtuinen gezet maar die spreuk werkt veel korter daarop dan op een cultuurgebouw. Meer die dat hebben ervaren?
  12. Broederschap zoekt blauwdruk spelers week 38

    Hallo, Wij zijn Happy Together en zoeken 2 spelers die met ons het staaltoernooi van week 38, 18 september willen spelen. Wij willen graag voor een keer een blauwdruk halen en hebben plek voor 2 spelers die dat ook graag willen. Je speelt alleen gedurende het toernooi mee in onze broederschap...
  13. Opgelost techtree onderzoeken verwisselen van plaats

    In mijn techtree verwisselen de onderzoeken van plek
  14. Goddelijke zaden: verschillende zaadmeldingen in handelscentrum, wie kan mij helpen?

    Wij zijn er nu achter gekomen dat, ook al zitten we in hetzelfde hoofdstuk dat er bij het handelscentrum de zaden verschillend zijn op level 1. We dachten dat het aan de provincies lag, maar komen daar ook niet echt uit. Bij wiki staat vermeldt dat het een x aantal keer ergens van is maar...
  15. Burenhulp: tips gezocht voor het controleren van burenhulp.

    Hallo, Heeft iemand tips om te controleren hoe we in de bs kunnen zien of iedereen burenhulp binnen de bs geeft. groetjes Polderfamke
  16. Onderzoeken: wat is het nieuwe hoofdstuk na Tovenaars en draken?

    Is er al bij mensen bekend wat het nieuwe hoofdstuk gaat worden en wanneer die wordt verwacht?
  17. Gebouwen: hoeveel reserve kan ik opslaan op mijn stadhuis?

    ik zou graag willen weten hoeveel reserve ik kan hebben op mijn stadhuis. Dus als buren steeds geven aan het stadhuis (burenhulp) hoelang kan ik dat laten staan. Het is wel eens handig als je geld hebt in de pot als je net een onderzoek activeert, en de verkenner aanzet. Groetjes Polderfamke
Bovenaan